recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

 Besvar Besvar Side  <1 59606162>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:53
Maaske kan man i lobbyen gaar ind paa navnene og saa trykke trekant og faa noget info?

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Maaske kan man i lobbyen gaar ind paa navnene og saa trykke trekant og faa noget info?
Det har jeg gjort...og har ikke kunnet se noget ved det...andet end jeg altid er en af dem
med flest grønne bars...4 stk.men det er der også andre der har ????
Har prøvet at google det også...og ikke rigtig fundet noget info...Question
ps Online id ufo-viking

Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af viking40 viking40 skrev:

Så har jeg fået spillet på de 5 ekstra baner der er kommet til MW2.
Og er positivt overrasket over hvor gode de nye baner er.Thumbs Up
 
Trailerpark: Er en lille bane der er flad som en pandekage,men med mange hjørner og små kroge.
Thumbs Up
 
Carnival: Er en stor bane i flere højde niveauer,som virkelig udfordrer ens spille evner.
Banen er virkelig flot,og med små sjove "gadgets" steder man kan stå.(bla.rumraket og klovn)
måske er denne bane alt for nem at forsvare sig på, i feks. HQ mode,da respaw steder måske
er lidt for nemt at regne ud.
Thumbs Up
 
 
fuel: ENORM bane er det første man tænker når man starter på denne baneShocked
Denne bane er også i flere højde niveauer både indenfor og udenfor.
Selv med 8 ninja spillere i free for all kan det måske blive svært at at opnå 30 kills.
Confused
 
Vacant: Er en gammel kendning fra MW1...Hold på hat og briller de første 15-20 sek.
på denne bane...Der sprænger granater alle steder...uha der er kommet nye våben til siden
jeg spillede på denne sidst
Thumbs Down 
 
Strike: Her er lavet en del om siden de glade MW1 dage.vinduer og nye indgange,flere
ting der flyver rundt i luften,nye ting på vægge.
Thumbs Up
 
Dette er kun et lille førstehånds indtryk af banerne,men synes de giver endnu et løft til
MW2 multiplayer delenThumbs Up

Hvis man nu kun vil ha' een af map packs'ne - Hvilken er så den fedeste?

Hælder selv mest til den sidst nye.. Vil utrolig gerne ha' begge men økonomien er ikke til det så der må vælges Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:14
Så fik jeg købt Resurgence map-pack'en. Synes jeg skulle prøve een af dem, selvom jeg hader at skulle gi' pengene til udvikleren, når man nu har givet fuld pris for spillet. Det er mange penge for 5 baner, men god underholdning anyways Smile

Umiddelbart er jeg positiv overrasket over banerne - jeg havde ikke de store forventninger, men de 3 nye er ganske glimrende (måske ikke fuel), men især trailer park er rigtig fed. De 2 gamle fra MW er også fede og især strike er jeg ret vild med.

Havde måske håbet een af banerne var mere "stealth"-orienteret som fx. Overgrown, men så skal man nok ha' Stimulus-map'en, men nægter at gi' 100 kr. mere til det spil!

Hvad synes I (Viking40?) om banerne?
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Så fik jeg købt Resurgence map-pack'en. Synes jeg skulle prøve een af dem, selvom jeg hader at skulle gi' pengene til udvikleren, når man nu har givet fuld pris for spillet. Det er mange penge for 5 baner, men god underholdning anyways Smile

Umiddelbart er jeg positiv overrasket over banerne - jeg havde ikke de store forventninger, men de 3 nye er ganske glimrende (måske ikke fuel), men især trailer park er rigtig fed. De 2 gamle fra MW er også fede og især strike er jeg ret vild med.

Havde måske håbet een af banerne var mere "stealth"-orienteret som fx. Overgrown, men så skal man nok ha' Stimulus-map'en, men nægter at gi' 100 kr. mere til det spil!

Hvad synes I (Viking40?) om banerne?
Jeg kan lave en liste over de baner "JEG" bedst kan lide i de 2 nye map packs....
 
Crash: Map pack 1
Overgrown: Map pack 1
Bailout: Map pack 1
Strike: Map pack 2
Salvage: Map pack 1
storm: Map pack 1
Trailer park: Map pack 2
Vacant: Map pack 2
Carnival: Map pack 2
Fuel: Map pack 2
 
Der er ingen tvivl om jeg bedst kan lide den første map pack (stimulus)
 
Map pack 2 (Resurgence) har da en del baner der er bedre end de gamle baner
der fulgte med spillet da vi købte det,så er da også tilfreds med de baner.....
ps Online id ufo-viking

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 11:38
Nogle af jer der er gået prestige? For så har jeg et spørgsmål ang. de matchbonus xp'er man får. Der er tilsyneladende en tæt sammenhæng hvilket level man er på og hvor mange matchbonus xp'er man får. I 1. prestige spillede jeg meget demolition fra level 50 og til 70 og fik rask væk en matchbonus på +10.000 xp'er (uden at få nolge challenges). Er nu på på 2. prestige på de lave levels og selvom jeg vinder, selvom jeg får det samme antal kills, planter bomber, defuser bomber osv får jeg dårligt over 1000 xp'er i matchbonus.

Jeg var naiv nok til at tro jeg skulle cruise gennem de første 40 levels. Er der en eller anden sammenhæng mellem hvor mange xp'er der skal bruges til næste level og hvad hvad man kan få i matchbonus?

Et tillægsspørgsmål: jeg er begyndt at få en masse beskeder der opfordrer mig til at bede om en invite til 10th lobby. Jeg sletter dem uden videre men hvad går det lige ud på? Er det til folk der gerne vil hurtigt til prestige 10 og så mødes de og fusker sig til xp'erne?


Redigeret af Stampe - 21-Juli-2010 kl. 11:43
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Nogle af jer der er gået prestige? For så har jeg et spørgsmål ang. de matchbonus xp'er man får. Der er tilsyneladende en tæt sammenhæng hvilket level man er på og hvor mange matchbonus xp'er man får. I 1. prestige spillede jeg meget demolition fra level 50 og til 70 og fik rask væk en matchbonus på +10.000 xp'er (uden at få nolge challenges). Er nu på på 2. prestige på de lave levels og selvom jeg vinder, selvom jeg får det samme antal kills, planter bomber, defuser bomber osv får jeg dårligt over 1000 xp'er i matchbonus.

Jeg var naiv nok til at tro jeg skulle cruise gennem de første 40 levels. Er der en eller anden sammenhæng mellem hvor mange xp'er der skal bruges til næste level og hvad hvad man kan få i matchbonus?< ="utf-8">
Som du selv siger, er der en sammenhæng i hvilket lvl man er på. Ved ikke lige hvorfor det er sådan, har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtigt finde et svar på det. Det eneste er lige i denne debat hvor det diskuteres, men overordnet set, kommer de bare frem til det samme svar som du selv har.

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Et tillægsspørgsmål: jeg er begyndt at få en masse beskeder der opfordrer mig til at bede om en invite til 10th lobby. Jeg sletter dem uden videre men hvad går det lige ud på? Er det til folk der gerne vil hurtigt til prestige 10 og så mødes de og fusker sig til xp'erne?
Er ret sikker på, at det er det. Er dog ikke selv blevet spurgt om det, men fik engang en venneinvitation, som jeg godtog, hvorefter brugeren begyndte at skrive den ene besked efter den anden, om han ikke skulle hjælpe mig med en hack til at komme i 10th prestige. Han blev hurtigt slettet igen...


Redigeret af Mathias Bøgh - 21-Juli-2010 kl. 20:54
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 09:39
Tak for svaret. Jeg har på youtube set forskellige hacks til mange og hurtige xp's men om de også virker til xbox'en ved jeg ikke og jeg er også ligeglad for jeg har ikke tænkt mig at bruge det.
Til top
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 06:54
Hej
Jeg spiller MW2 på PS3 og er også klar til nogle kampe  ;-) . Mit navn er skovsborg og er på lvl 50 så join mig bare...
Kan læse herinde at jeg hellere må få hentet den mappack efter lang tids tøven.... Ses på slagmarken :)
 
Mvh. Lars
Til top
sjyden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 09:57
kender i til om MW2 køre bredere på xbox live gold end på ps3 har selv en ps3 og er træt af og blive smidt ind på totalt overlegen hold hvor man bliver slagtet lige fra starten og spil hvor man er bagud i et halv færdig spil og et andet problem jeg skyder først og rammer  og det er mig der dør.

hilsen claus
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 10:36
Skyder du i hovedet? Eller på kroppen?

Jeg er også pisse træt af, at man kan joine i halvfærdige spil. Det burde være sådan at man hver gang starter i et helt nyt spil.

Og jeg syntes dælme også man bliver smidt af mange gange, at det lagger eller at lobbyen bliver lukket. Mega mega nederen.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
sjyden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 12:27
mange gange ser jeg ingen kugler fra mit gevær i det der lorte kill cam der afsløre hvor man er på banen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 59606162>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu