|
moderne surroundforstærker |
Besvar | Side <1234 18> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steven Snedker er en fit IT fyr der (IMHO) spilder sit liv hos 3F (som jeg absolut intet har til overs overfor, efter de flere gange truede min far telefonisk, fordi de ikke mente at han var i den rette fagforening - fagforeningsfrihed min bare røv). Hvad Steven Snedker finder "tynd og dåseagtig" kan det jo være at andre finder velopløst og analytisk.
Når man sætter en enkelt højttaler til hver sin forstærker og lytter, så mangler man meget, men til gengæld vil en 1111 kroners surroundforstærker hurtigt miste pusten i forhold til en velkonstrueret stereo eller surroundforstærker, når der skrues op. Klaus |
||
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
til JeTex og Klaus DM, lad vær med at kommentere om at 3F er noget lort, men om det der står,
jeg har fået god hjælp fra min afdeling, man glemmer lige at 3F er hoved afdelinger hvor der er en masser under afdelinger hvor der ikke altid bliver gjort det man lige syntes godt om,
så ikke mere fagforenings snak.
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu bestemmer du jo ikke, hvad jeg har lyst til at skrive, eller kommentere på.
Redigeret af JeTex - 08-Juni-2013 kl. 03:08 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold da fast en dårlig artikel. Jeg ved ikke om jeg nogensinde har set nogen snobbe nedad så meget.
Han må gerne komme forbi her, og høre hvordan et godt hi-fi-anlæg i den billigere ende lyder. Det blæser med garanti hans billige Onkyo-bras af banen. Når en stereo-forstærker koster mere end en surround-RECEIVER (det er en receiver hvis der er radio i, for pokker!), så er det sgu da også fordi at den lyder bedre. Eller er dem der laver surround-receivere bare nogle generøse fjolser, der giver vildt god lyd væk for ingen penge? |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu langer du kraftigt ud efter at "vi" ikke "tør" stille op til blindtest af forstærkere. Jeg inviterede i den anden tråd til blindtest af højttalere, men ingen reagerede. Så var der pludselig alle mulige argumenter for hvorfor blindtests ikke er relevante... (Ikke fra dig godt nok). Det er stadig ikke blevet påvist at blindtests er retvisende.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så det er OK, at du nævner 3F i et positivt lyd, men andre må ikke være kritiske over for den elendige skod forretning?
|
||
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det har du jo ret i.
lige netop denne skrive måde du bruger her gør at man ikke får lyst til at være med på disse her sider,
jeg er ikke nogen snop, men hold skit og kanel hver for sig kan da ikke være svært, vel.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dette klip med Steven Snedker er for øvrigt lidt uheldigt:
http://www.youtube.com/watch?v=J_c4439QmHI Klaus |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo ikke forkert at man i dag får utroligt meget lyd for pengene.
Og at man får særdeles brugbare digitale indgange.
Manden har ikke forstand på lyd. Han er vant til at lytte på PC højtalere. Ikke sært at han pludselig ser lyset med en rigtig forstærker og højtalere.
Jeg mener i øvrigt også at elektrostat højtalere er tynde i lyden og uegnede til rytmisk musik.
Tænk anbefalede at man købte 4/3 lige inden DR skiftede til 16/9.
Test skal altid læses kritisk. Redigeret af Mufti - 08-Juni-2013 kl. 09:13 |
||
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til Otto: Jeg mente blot at det kunne være interessant med blindtest af højttalere, hvor stor skal forskellen være for at man kan høre det med sikkerhed.
Hvis du arrangerer en fremvisning af nogle højttalere med noget blindtest, så vil jeg gerne tage turen fra Aalborg for at være med! (Og så kunne det jo være hyggeligt at mødes :-) |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det mente jeg nok. |
||
Denraretiger
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det satme godt set
|
||
Besvar | Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |