|
Modif. af TV-møbel - holder planen? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Det lyder godt :-) 2. Det bliver svært, da selve reolsektionerne har en møtrik integreret i møblet hvor selve benet skrues op i - det vil ikke umiddelbart være nemt at sætte benet mellem sektionerne, selvom det ville være det pæneste. 3. Hvad mener du med "indefra i møblet", hvis jeg borer fra én sektion til en anden sektion!? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Forhåbentligt er benene ikke sorte, som på dit billede, men samme farve som i dit link?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
1. Det er ikke dybt nok - mister en del cm i indre dybde og så er det no-go på trods af at jeg faktisk har købt ny mindre receiver fordi det var billigere end at finde et møbel der kunne bruges med den gamle. 2. Det er ikke højt nok - mister også en del cm. i indre højde og så ville jeg ikke have plads til alle de stumper jeg skal have i skabet. 3. TV-bordet fås ikke med låger og det vil jeg rigtigt gerne have - både for at få et mere rent look og også for at holde stumperne ude af øje (og fingre) på en 10 måneders knægt der bliver mere og mere nysgerrig for hver dag :-) Hvis disse ting er irrelevante for dig, så har selve tv-bordet også nogle fordele som eks. kabelstyring og et renere look da det fås som ét samlet møbel i stedet for et samlesæt som det jeg har skitseret ovenfor. |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Optimalt set ville jeg gerne have haft dette møbel i en lidt lækrere kvalitet, som et samlet møbel uden samlinger midt på toppladen, 5cm dybere og 5-10cm højere med lidt lavere ben... men mon ikke det kommer til at fungere :-)
|
|
![]() |
|
jhansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Til info og inspiration...: Jeg har anvendt 180cm modulet, men for at gøre det højere har jeg anvendt side og midterstykker fra 2 stk. 120 moduler. Kræver lidt forboring, men virker ellers ok. Endvidere er 180cm tv møblet lidt specielt, idet der er "riste" i bagvæggens top til gennemføring af ledninger. Men dette dækker jeg med Ikeas 180 cm glasplade.
Har i øvrigt sat hjul på, hvilket betyder at jeg nemt kan arrangere ledninger bagfra ved blot at rulle modulet væg fra væggen. /Jakob |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Jep har bare brugt de plastik ophæng der følger med.
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Det billed her, er det fra dit modificerede tv møbel ( Bestå serien) ?
![]() Redigeret af Flmr77 - 20-April-2014 kl. 09:02 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er ikke tipsene billede. Det er Jesper Flamands billede ;-)
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Nagash har ret det er mit billed og ja det er BESTÅ skabe.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Beklager, har ikke læst alle tråde.
I mit bestå IKEA møbel er der slet ingen bagplader. De sælges normalt uden selve bagpladen. Ergo bliver det ikke for varmt derinde. Derudover kan du få "højttaler" stof med til møblet direkte fra IKEA. Det er dog ikke hele låger, men halve låger. Det virker fortræffeligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |