|
momsemor og pana |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 20:37 | ||
Expert har læst forum, ikke i tvivl |
|||
E.L.
|
|||
Nick_S
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 20:56 | ||
Jeg vil gerne lige understrege at den hetz der har kørt herinde på den kæde/forretning jeg repræsenterer, og min kollegas udtalelser, på INGEN måde har hjulpet Jannie / momsemor i hendes sag.
Jeg har valgt at tage TV'et retur fordi, som jeg også sagde det til Jannie, det ville jeg have gjort med enhver anden kunde der havde været samme tur igennem. For vi bliver hurtigt enige om, at sagen fra starten er blevet håndteret uheldigt. Men hvis I tror at jeres voldsomt overdrevne brug af negative tillægsord om min arbejdsplads og min kollega har haft indflydelse på den måde jeg vil håndtere den enkelte kunde på, tager I gevaldigt fejl. Jeg bytter skærmen fordi det er god kundeservice, hvilket, trods herinde modsat forståelse, er normen hos Expert Ballerup. Hvis en kollega i en lignende sag havde gjort hvad han kunne, gjort hvad loven forskrev, gjort hvad der betragtes som normal god kundeservice hos Expert Ballerup, for en kunde/recordere-bruger og denne stadig ikke var tilfreds, og I derefter måtte køre en lignende hetz med diverse grove skældsord uden at kende halvdelen af sagen, kan jeg garantere jer for at jeg ikke havde bøjet mig, bare for at behage jer. Jeg er udmærket klar over at dette outburst fra mig af, formentlig ikke forbedrer jeres indtryk af min arbejdsplads, men jeg blev virkelig vred og ganske harm da jeg læste den nu lukkede tråd der kørte før hen, og syntes derfor dels at I trængte til at høre/læse dette, og jeg trængte til at komme af med det :) Jeg har en god portion respekt for denne side og dens brugere, men der er grænser for hvad jeg vil stå model til, og jeg må derfor også takke Lars for at lukke den gamle tråd. Og uden at få dette til at lyde mere som en undskyldning end det er, syntes jeg i skulle vide at det var vores elev Jannie oprindeligt talte med om denne sag. Vores elev er enormt dygtig og vældig velinformeret på alle punkter, men kan, som alle andre mennesker, lave fejl og formulere sig uheldigt. Nu kan jeg kun håbe at vi ikke skal have endnu en omgang svineri over denne post. Rigtig god påske! Mange venlige hilsener Nicklas Expert Ballerup |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 22:39 | ||
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineri Redigeret af Hother - 29-Marts-2010 kl. 22:50 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 22:42 | ||
Det er lidt mystisk at forhandlere/sælgere føler forumets brugere kører hetz imod dem, lignende situation er vel hvad en TC medarbejdere har måtte stå model til?
Er det rigtig at vi ikke må tale brugeres sag, må vi ikke "svine" dårlig (be)handlere til? Skal vi nu alle handle politisk korrekt og sige "søde expert" i har da nok været flinke og ihh hvor vi er kede af det på recordere.dk, så "undskyld" . Det kan godt være medarbejdere som mangler erfaring, men det er forretningen som personen repræsenterer, så om navnet er Erik,Niels eller andet, så er det egentlig Expert som havde problemet, for der var en som havde lært standard svaret, og måske ikke måtte gøre mere? Er det så forkert? Er det forkert af recordere.dk's brugere at reagere ovefor "standard" svaret? Det uheldige svar fra "expert's" side er, at henvise til en medarbejder,som handlede uheldigt på forretningens vegne. Jeg ville finde mig en ny arbejdsplads, for de har vist ikke tillid til mig mere. Jeg er sikker på at de fleste brugere af forum ikke ønsker at fysiske butikker overtager internet handel under et dække, og sælger uden returret, så personligt vil jeg fortsat gøre alt for at kritisere det hvor muligt. Da dette minder utrolig meget om en metode at omgås reglerne om nethandel, selvom diverse jurister har sagt noget modsat. Så er det og bliver et hul i god handelsskik. |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 22:58 | ||
Svine til eller ej. Vi er kendt for at sige vores mening her på Forum. Og hvis et medlem oplever en hovedrystende dårlig behandling hos en forhandler, så tar' vi altså hendes/hans parti.
Men jeg er glad for at læse at I har indrømmet en fejl, og at det ikke er normal procedure, for så så det virkelig skidt ud for brancen må jeg sige.
Det er da iorden at du gir' lidt igen. Vi kan godt ta' det, for vi føler at det er vigtigt at der er tryghed ved køb af større forbrugsgoder, og vil helst støtte faghandlen.
|
|||
bruger udmeldt 5
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 23:05 | ||
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 23:10 | ||
Dialog er vel vejen frem. Den skal bare holdes på et sobert niveau
|
|||
bruger udmeldt 5
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 23:16 | ||
Er problemet så ikke bare det bliver "trustpilot.dk" om igen? at når vi bider for meget, så slettes eller lukkes tråden.. ligesom de på trustpilot.dk gør, at for negative historier som de mener skader forhandler,så stoppes de..
Er det god etik?
Er der en ting recordere.dk har holdt lidt på, så er det kun lukning af tråde , det er godt og god politik der og ikke alt for meget oprydnings etik sålænge det ikke er helt OT.
Så får expert lidt ufine ord med på vejen, og menes der at være et tilfælde hvor "returretten" skulle have været en selvfølge, og den enkle vej ud for momsemor, så var alt vel og expert havde nok ikke fået meget kritik herinde.. Så det ene fører til det andet.
|
|||
Novatic
Bruger Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 23:25 | ||
Nu er det vel også subjektivt, hvor vidt en person føler sig trådt på?
Jeg mener bestemt ikke, at jeg har svinet dig/din kæde til, men har forholdt mig kritisk, og vi ved jo godt at det ikke er første gang, at din butikskæde prøver at springe, hvor gæret er lavest.
Hvis du allerede nu føler dig stødt, kan jeg henvise til http://www.trustpilot.dk/review/www.expert.dk - gennemsits karakteren er 3.2 ud af 10, så der kan vist ikke være tvivl om, at momsemor er den første til at blive behandlet dårligt.
Men kudos til, at du kommer tilbage fra ferie og giver den stakkels kvinde sine penge tilbage. Men hvad nu hvis du ikke havde været der? Hun var jo reelt set blevet spist af med muligt gebyr på mange hundrede kroner i transport, hvis nu vedkomne der tjekkede skærmen ikke syntes at støjen var for høj.
Tråden før gik hen og blev lidt af et cirkus, men jeg så selv ikke nogle indlæg, hvor stødende ord blev brugt. Det eneste var folk, der følte utilfredshed med Expert, der jo tydeligvis ikke er uden grund.
Kan huske at thor-thor talte om lemminge effekt, hvad angår hetz mod Expert - det samme sker vel nu, hvor momsemor har fået sin kunderet. Kan allerede se, at Hother har været ude med fanen, og folk vil sikkert komme krybende og undskylde. Men momsemor er bare en ud af mange, der bliver offer for forhandleres arrogance, og det er bare ikke acceptabelt.
|
|||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 00:02 | ||
PhDream, så har vi også prøvet at være enige Redigeret af Strange - 30-Marts-2010 kl. 00:05 |
|||
PhDream
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 00:14 | ||
Yep! Uanset hvad hver enkelt af os på forummet måtte have af præferencer mht. lyd, billede, teknologi, osv., er der én ting, vi alle (forhåbentlig) kan enes om: vi gør alle vores bedste for at hjælpe og vejlede andre brugere.
|
|||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 00:17 | ||
Præcis
Og det sjove mht. et forum som dette er at man faktisk kan være enige om mange ting i det virkelige liv - men bare ikke altid når det gælder elektronik |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |