|
Monster House 3D 59 kr. (ville lige dele) |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |||||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 15:31 | ||||
Det gør en Blu-Ray da normalt heller ikke, det har de da ikke gjort siden Blu-Ray var nyt?
|
|||||
Bab
Ny bruger Oprettet: 18-April-2010 Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 14:43 | ||||
Hvor mange er en del og hvor mange af jer læste at det var 3D udgaven? Enten under bestillingen eller i den bekræftigelsesmail i evt. har modtaget?
Det tog mig 5 minutter at finde ud af, at COVERET var en fejl, og jeg troede ikke et sekund, at det var 3D versionen. Jeg håbede selvfølgelig, men nej. Bab
|
|||||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 14:36 | ||||
Nu var den slået op som værende dagens cooleste tilbud, så jeg bestilte den. Jeg lader den så gå retur hvis det ikke er 3D versionen, for det var sådan set den jeg regnede med at modtage.
"Kære Coolshop.dk, ja I må undskylde jeg sådan forstyrrer jer, men måske har jeg ulejliget jer unødigt. Jeg så I havde et tilbud på Monster House på Blu-ray og så var jeg så dum at kigge på billedet og naiv og stupid som jeg er gik jeg ud fra det var 3D udgave. Nu ser jeg I har byttet billedet ud, er det monstro fordi det er 2D udgaven I sælger? Nu bliver jeg helt ked af, at min ordre måske har givet jer ekstraarbejde i form af rettelse af billedet. Hvis det forholder sig sådan må I meget undskylde, jeg benyttede mig af jeres webshop og derved belastede jeres forretning. Ikke at jeg på nogen måde forventer I vil bruge tid på mig, men hvis I alligevel sender mig et svar, kan jeg fortælle der er en del stupide mennesker på recordere.dk som har været lige så dum som jeg."
|
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:56 | ||||
Jeg tror såmænd bare at jeg har en anden måde at udtrykke mig på end du - hvilket jeg naturligvis beklager
|
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:53 | ||||
Du bla. skriver "udbedt mig en forklaring på det ændrede billede" og "så lad os se hvad der sker"
For mig lyder det meget negativt og i har bare at ryste op med en 3D film.
Derudover bruger du sætningen "at vi er nogle stykker fra recordere.dk, der her til formiddag bestilte Monster House på 3D "
Hvor det er klart for en hver at du spiller stor mand og kommer med inddirekte trusler om at denne historie vil blive spredt på et større forum.
|
|||||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|||||
Bab
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:37 | ||||
Bestiller du altid dine film efter coveret, eller efter hvad der står i teksten?
Du har bestilt Monster House 2D, da der intet sted i teksten stod 3D. Der var et forkert cover, så jeg forstår slet ikke, at du kan tro, at du får en 3D version. Bab
|
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:25 | ||||
Noget af det som du ikke forstår har jeg vist forklaret længere tilbage i tråden. Jeg har bestilt filmen som en 3D udgave, og er det ikke en 3D udgave, så vil jeg da gerne vide om det ikke er det. Omvendt, det kunne jo også være, at de sender os filmen i en 3D udgave. Og gør de ikke det, så har jeg ikke tænkt at gøre mere ud af den sag
|
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:18 | ||||
|
|||||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|||||
Bab
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:18 | ||||
Der stod ingen steder i teksten, at det var 3D versionen. Og coveret blev skiftet ud 2 minutter efter jeg havde spurgt deres online support, om det var en fejl ;)
I har bestilt det som stod i teksten, og det er selvfølgelig også det i modtager. Bab
Redigeret af Bab - 09-November-2010 kl. 13:22 |
|||||
Hother
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:15 | ||||
Nu ved jeg ikke om jeg er naiv, men ser jeg et godt tilbud, så køber jeg det. Og var annonceringen en fejl, jamen så er det jo det. Jeg har ingen intensioner om at straffe dem - hvorfor skulle jeg dog det
Min mail til butikken var mere ment som en forklaring på, at de formentlig har fået bestillinger på et antal film - og de reagerede jo også på antallet af bestillinger ved at rette deres annonce. Redigeret af Hother - 09-November-2010 kl. 13:18 |
|||||
|
|||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:07 | ||||
Enig - man skal være himmelråbende naiv, for at tro at den pågældende film kun skulle koste 59kr - En fejl skal der også være plads til, uden at butikken nødvendigvis skal straffes af den grund. |
|||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 13:01 | ||||
|
|||||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |