recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mowee.dk 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMowee.dk 

Besvar Besvar Side  123 24>
Forfatter
Besked
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Mowee.dk 
    Sendt: 12-Marts-2009 kl. 12:58

Hej folkens

Jeg beklager hvis det er det forkerte sted jeg opretter emnet, men prøver alligevel her.

Sagen er den, at jeg har bestilt nogle blu-ray film fra www.mowee.dk for en del tid siden, og jeg begyndte at undre mig over hvorfor de ikke blev afsendt, så skrev en mail for at høre. Jeg fik ikke noget svar efter et par dage, så prøvede igen, og har stadig ikke fået svar. Det irriterer mig,  at jeg ikke kan få kontakt, der er jo ikke noget tlf. nummer man kan ringe på.

Jeg fandt oprindelig ud af at siden eksisterede ved at læse på recordere.dk, så jeg ville lige høre om folk herinde generelt har gode/dårlige erfaringer med siden? Er det normalt ikke at få svar på forespørgsler?

På forhånd tak :-)

Mvh

Thomas

Til top
holmes_12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:00
Jeg har ikke brugt dem så meget endnu, men indtil videre er det kun positivt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:03

Jo jeg har da på et tidspunkt skrevet til mowee, og fået svar. Jeg har da også handlet på siden, og fået det bestilte.

Jeg håber da ikke at din oplevelse er noget der udviser tingenes nuværende tilstand, for så har jeg da et par ordreannulleringer på vej

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:07

Jeg synes mowee har været hurtige til at svare på mails når jeg har kontaktet dem.

Jeg har så også kun bestilt 1 film hos dem, hvor coveret var tomt. Mowee sendte så straks en ny, men jeg skulle sende det tomme cover retur til dem og så ville de betale portoen. Her efter flere uger har jeg dog ikke set skyggen af porto-pengene endnu.

[edit] Har nu fået mine penge. Se nedenstående indlæg

Redigeret af furious jt - 12-Marts-2009 kl. 14:17
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:34
Alt kontakt via deres hjemmeside-formular, er blevet besvaret meget hurtigt, og jeg har endnu ikke oplevet at mine købte film er blevet forsinket. Jeg har endda returneret en film, hvorefter jeg fik pengene tilbage på min konto en uge efter. 
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:39

Tak for jeres svar, det er rart at høre om andres erfaringer :-)

Jeg vil lige informere om, at jeg for kort tid siden modtog svar på mit spørgsmål, så alt er nu i den skønneste orden. De har åbenbart været lidt underbemandet, hvorfor svaret på min mail var lidt forsinket.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af vff83 vff83 skrev:

Tak for jeres svar, det er rart at høre om andres erfaringer :-)

Jeg vil lige informere om, at jeg for kort tid siden modtog svar på mit spørgsmål, så alt er nu i den skønneste orden. De har åbenbart været lidt underbemandet, hvorfor svaret på min mail var lidt forsinket.

Det lyder betrygende.

Og jeg glemte da helt at byde dig velkommen til recordere.dk

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:44

Så har jeg fået svar på en mail jeg har sendt til mowee.

Jeg får sat 25kr ind på min konto for portoen samt en værdikupon-kode til nyt køb. Grunden til jeg først får de 25kr nu er pga en forglemmelse og travlhed og det kan jo ske. Godt at hører nogle forretninger har travlt i denne krisetid Så jeg er absolut tryg hved at handle der fremover.

Redigeret af furious jt - 12-Marts-2009 kl. 13:45
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:47

[/QUOTE]

Det lyder betrygende.

Og jeg glemte da helt at byde dig velkommen til recordere.dk

[/QUOTE]

Tak for det :-) Det virker som et godt sted hvis man søger gode råd, så det er ikke sidste gang jeg kigger forbi.

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 13:52

Min oplevelse da jeg bestilte og fik "Planet Earth" var god. Mowee har også været god til at svare på mails i den anledning.

Men da jeg bestilte en 24 stk. af de billige engelske med dk tekst var jeg ikke helt så imponeret. Filmene blev ikke afsendt indenfor aftalt tid. De de blev sendt forsvandt de i posten. Da jeg reklamerede fik jeg at vide at de var på lager og ville blive afsendt et par dage efter hvis de ikke var dukket op i mellemtiden. 

Op til dette punkt var det hele såmænd okay for det er naturligvis ikke Mowee's skyld hvis en pakke forsvinder i posten, men så blev afsendelse udskudt et par gange og her til sidst var jeg tæt på at aflyse ordren, da jeg blev meget i tvivl om Mowee kunne/ville levere. De ankom dog for et par dage siden, så nu er der fred i hjemme igen.

Undervejs må en eller to emails dog være stjålet af Google's administratorer for jeg manglede svar på et par henvendelser. Men kan postdanmark's medarbejdere være langfingrede så kan Google's vel også

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg har så også kun bestilt 1 film hos dem, hvor coveret var tomt. Mowee sendte så straks en ny, men jeg skulle sende det tomme cover retur til dem og så ville de betale portoen. Her efter flere uger har jeg dog ikke set skyggen af porto-pengene endnu.

Jeg kan godt huske det fra dengang, du skrev om det. Det er sgu dårlig stil . Der er ikke noget værre, end når man føler, at man bliver tiet ihjel. Historier som dem her vil afholde mig totalt fra at handle et sådan sted.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Så har jeg fået svar på en mail jeg har sendt til mowee.

Jeg får sat 25kr ind på min konto for portoen samt en værdikupon-kode til nyt køb. Grunden til jeg først får de 25kr nu er pga en forglemmelse og travlhed og det kan jo ske. Godt at hører nogle forretninger har travlt i denne krisetid Så jeg er absolut tryg hved at handle der fremover.

...og historier som denne kan så få mig til at handler der igen  

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar Side  123 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu