recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mowee.dk 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMowee.dk 

Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked
Tjalfisken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Min oplevelse da jeg bestilte og fik "Planet Earth" var god. Mowee har også været god til at svare på mails i den anledning.

Men da jeg bestilte en 24 stk. af de billige engelske med dk tekst var jeg ikke helt så imponeret. Filmene blev ikke afsendt indenfor aftalt tid. De de blev sendt forsvandt de i posten. Da jeg reklamerede fik jeg at vide at de var på lager og ville blive afsendt et par dage efter hvis de ikke var dukket op i mellemtiden. 

Op til dette punkt var det hele såmænd okay for det er naturligvis ikke Mowee's skyld hvis en pakke forsvinder i posten, men så blev afsendelse udskudt et par gange og her til sidst var jeg tæt på at aflyse ordren, da jeg blev meget i tvivl om Mowee kunne/ville levere. De ankom dog for et par dage siden, så nu er der fred i hjemme igen.

Undervejs må en eller to emails dog være stjålet af Google's administratorer for jeg manglede svar på et par henvendelser. Men kan postdanmark's medarbejdere være langfingrede så kan Google's vel også

Jeg har været igennem det helt samme, mine film er bare ikke kommet frem denne gang heller. Så jeg har i sinde at afbestille, når jeg ellers engang får et svar, fra den kære Steffen. Det er selvfølgelig ikke hans skyld, hvis det er post dk der har lange fingre, jeg har bare ikke lyst til at vente på mine film mere.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24779
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 16:01

Jeg har fået denne mail fra mowee.

Hej Flemming,

Vi forsøger så vidt muligt at besvare alle mails!
Vi er pt. underbemandet da en medarbejder er gået på barsel. Derfor kan det for tiden nogen gange tage lang tid før folk modtager svar da det først er når vi får tiden til det.

Vi har utrolig lidt rådighed over selve leveringen. De store forsinkelser som er sket i forbindelse med de engelske titler skyldes at det typisk tager 3-4 uger at få nye titler hjem fra england. Derfor afventede vi simpelthen vores bestilling som blev foretaget før de første pakker blev væk! Vi har udført det hele hurtigst muligt og har endda kompenseret alle involveret med værdikoder.

Jeg vil sige at man jo ikke kan gøre for, at der er et postbud som har lange fingre. Det er jo ikke første gang det er sket. Og jeg vil sige at jeg kun, har fået god service hele vejen.
Så det er ikke sidste gang jeg bruger penge der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 16:42

Den værdi kode må jeg have overset.. Må hjem og kigge på kvitteringen igen og se om den står der.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24779
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 16:45

Ellers skriver du da bare og så får du den vel.

Du er jo en stor kunde.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 18:20
Jeg har også haft MEGET kontakt med Steffen. Og han har været super hurtigt til at svare. I de få tilfælde han ikke lige har svaret inden for et par dage og jeg har rykket, har det været grundet megen travlhed og underbemanding. Jeg har modtaget hvad jeg skulle og hurtigt. Har endnu en ordre lagt hos ham. Jeg har også modtaget rabatkod, i forbindelse med at jeg ventede længe på en titel, som de ventede på fra leverandør. I mellemtiden var nogle af priserne steget. Jeg syntes at servicen har været god, men deres side kunne godt være en tand bedre. Den fungerer, men mangler lige det sidste før end man siger at den er god. Ellers eneste minus er jo at man skal vente på at alle titler er på lager før end at de sender, men så'n er det når man vil have det billigt i DK.
Til top
Knagstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2009 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Den værdi kode må jeg have overset.. Må hjem og kigge på kvitteringen igen og se om den står der.

Jeg har idag modtaget en mail fra mowee med en rabatkode, var også en af dem der mistede min film.

Panasonic TH-42PX80EA
NAD T785HD Receiver
Dali Ikon 6 5.1
Til top
Michael Thisted Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2007
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 17:38

Mangler desværre at modtage en bestilling fra ham som jeg lavede 24/6-09.

Pengene blev trukket 25/6-09 men ak... heller ingen film i postkassen idag

SAMSUNG UE55JU7005 UHD

SONY STRDN1080 SURROUND

CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP

SONY UBPX700B 4K

NVIDIA SHIELD 2017
Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-December-2008
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Michael Thisted Michael Thisted skrev:

Mangler desværre at modtage en bestilling fra ham som jeg lavede 24/6-09.

Pengene blev trukket 25/6-09 men ak... heller ingen film i postkassen idag

Det er desværre post danmark som har en ansat som godt kan lide at se film.

Hvis du ikke har fået den om et par dage, så skriv til Mowee og så er jeg sikker på at i kan finde en løsning sammen.
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:11
måske nye maskeret forsendelser, i andet indpakning....ex, noget med helt andet tryk på end film/movee.dk, måske bog relateret eller my-pony , barbie  ect...bare det virker

det er jo sikkert de unge postbude der hapser tingene ikke, sådan kunne man fixse det, måske.

Henrik.
+100HD Film
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:30

Har skrevet til ham både i lørdags og idag, men intet svar.

Hvad gør man i den sag hvis postbuddet har nappet pakken ?

SAMSUNG UE55JU7005 UHD

SONY STRDN1080 SURROUND

CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP

SONY UBPX700B 4K

NVIDIA SHIELD 2017
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Michael Thisted Michael Thisted skrev:

Har skrevet til ham både i lørdags og idag, men intet svar.

Hvad gør man i den sag hvis postbuddet har nappet pakken ?

I starten af året var vi en del der fik Nuppet vores film,og der satte de en eftersøgning igang på posthuset hvor Mowee-Steffen indleverede filmene til forsendelse.Det viste sig at være en ansat der huggede filmene og solgte dem videre...Vi fik selvfølgelig erstatning film fra Mowee-Steffen og lidt % oveni..Mowee kan jo ikke gøre for at der er en del pille fingre ved PestDk.. Jeg er nu sikker på du hører snart fra Steffen,da jeg kun kan sige at han er sku reel nok,så bare rolig han skriver helt sikkert tilbage

Redigeret af kimols - 29-Juni-2009 kl. 18:41
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:41

Jamen jeg handler da også der igen hehe og det er heller ikke første gang jeg har handlet der

Ville bare gerne have set Wall E i weekenden

(genset den)

Redigeret af Michael Thisted - 29-Juni-2009 kl. 18:43
SAMSUNG UE55JU7005 UHD

SONY STRDN1080 SURROUND

CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP

SONY UBPX700B 4K

NVIDIA SHIELD 2017
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu