Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
|
Sendt: 16-Januar-2010 kl. 11:25 |
Endnu en succes historie fra mowee ![Thumbs Down Thumbs Down](smileys/smiley21.gif)
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
DonJensen
Guld medlem
Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Point: 841
|
Sendt: 16-Januar-2010 kl. 13:34 |
Det kan da ikke passe?? I følge Flemming er det en super seriøs butik der leverer hvad den skal!
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
|
Sendt: 16-Januar-2010 kl. 13:38 |
DonJensen skrev:
Det kan da ikke passe??
I følge Flemming er det en super seriøs butik der leverer hvad den skal! |
Gider du ikke bare lukke, og blande mig udenom?
Jeg har modtaget det jeg har betalt for , og til tiden. Og ved der er andre. Det er hvad jeg har at gå ud fra.
|
Mvh Flemming Larsen
|
DaLeicht
Ny bruger
Oprettet: 16-Januar-2010
Point: 6
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 00:25 |
Ja, jeg er åbenbart ikke den eneste med samme oplevelse, desværre. Ville faktisk hellere have mine film end pengene tilbage, men lader jo til at firmaet bare er en skalkeskjul for svindlere som bare tjener penge uden at levere varen.
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 10:56 |
Jeg har handlet 1 gang der, da de lige åbnede, men med disse dårlige oplevelser folk har fået, ønsker jeg ikke at bruge dem mere, deres rygte er nu af så tvivlsom karakter, og når man oveni finder link hvor de åbenlyst skriver at de har nedprioteret deres shop, vil jeg ikke købe en sådan webbutik, for disse ting overtager man, det værste er rygtet.
Og grunden til at deres salg skulle være faldet, er at deres annoncer på Google er udgået, tror mere det er den dårlige omtale på diverse forumer, b.l.a herinde.
Man har set de så tit, at en webbutik med dårlig omtale, lider af kundeflugt, samt hvis man får en dårlig oplevelse med en webbutik, gør at man næppe kommer igen, personlig dropper jeg en webbutik ved første dårlig oplevelse, eller hvis den har et dårlig ry.
Så til ejeren(e) af Mowee.dk, kan jeg kun opfordre til at få tingene rettet hurtigst for at få genoprette tilliden til jeres webbutk, hvis det overhovedet er muligt, skaden kan allerede være for stor.
|
DaLeicht
Ny bruger
|
Sendt: 17-Januar-2010 kl. 11:20 |
Jeg har tænkt præcist det samme, det har intet med manglende reklamer, men det hele drejer sig om den elendige kundeservice, og snyd og humbug. Mund til mund metoden kan løbe meget stærkt hvis man ikke formår at drive sin forretning med det formål at yde en god service for kunderne, men blot vil have penge uden at levere varen.
|
Bruger udmeldt 31
--
Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
|
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 11:16 |
DaLeicht skrev:
Mowee.dk = svindel og humbug
Jeg har bestilt 4 blue-ray film den 3 januar, pengene trukket fra min konto den 5 januar, og stadigvæk intet modtaget. Får ikke svar fra mowee, hverken fra formularen på hjemmesiden, heller ikke via kundeservice@mowee.dk og heller ikke på Steffens private mail steffen@mowee.dk, det er simpelthen for langt ude. Man kan ikke få noget svar, ingen track and trace, ingen hjælp til at efterlyse forsendelsen, hvad er det for en måde at drive forretning på? Det er er godt nok underligt at mowee er det firma i danmark hvor alle forsendelser "forsvinder" i posten. Tror simpelthen ikke på at de overhovedet er sendt. |
Han ser ud til at være aktiv i denne tråd (under nyt navn), så der kan du jo prøve at få svar:
|
DaLeicht
Ny bruger
|
Sendt: 21-Januar-2010 kl. 16:20 |
Tak, det skal siges at jeg nu endelig har hørt fra Steffen, og han har lovet at sende mig filmene med track and trace osv osv, men der sker intet, jeg får ikke track and trace nummer, ej heller en pakke. Er ved at være utroligt skuffet på det firma, det er utroligt at de ikke ønsker at levere den vare de sælger. Det her ender med at jeg må gå i banken på mandag og få mine penge. Tre uger om at sende 4 film, det passer ingen steder hen.
|
Michael Thisted
Bruger
Oprettet: 13-Marts-2007
Point: 118
|
Sendt: 21-Januar-2010 kl. 22:22 |
Hvornår lærer folk enten at læse eller lade være med at bestille derindefra ???
Butikken er endda til salg, kun enkelte tilfredse kunder, priserne er ikke noget at prale af når man tænker på amazon siden og andre sider som BDLive refererer til.
Use your thinking cap people ![Thumbs Up Thumbs Up](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley20.gif)
|
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND
CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP
SONY UBPX700B 4K
NVIDIA SHIELD 2017
|
FNørd
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:11 |
flemming larsen skrev:
Selvfølgelig sender de noget. Jeg får altid mine.
Dvdstrax derimod. Jeg har en ordre fra den 03-02-09 og 01-10-09, de er ikke i nærheden af at blive sendt. Det er da dårlig service der vil noget. Og den ene af dem står jævnligt, til at der kommer 3-5 stk den eller den dato. Når jeg så skriver, ja så er den ene til mig. Men nej. Det er et sted man bliver røvrendt , så det halve kan være nok.
Mowee, vil jeg ikke betænke mig et øjeblik ved at handle hos. |
Hej Flemming
Kunne det tænkes at Mowee er selektiv og sender til dig fordi du er meget på i denne tråd og derfor kan virke som et argument for at købe hos dem? Jeg tror det. I efteråret blev der bebudet at man skiftede forsendelsesmetode - det har tilsyneladende ikke hjulpet. Du får dine BD - men mange får dem ikke. Jeg fik trukket penge på kontoen og fik dem senere tilbageført, hvis beløbene er store nok kan det måske svare sig at spekulere i renteindtægten. For mig er det slet slet ikke tvivl om at Mowee IKKE er et seriøst firma.
Mvh FNørd
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:16 |
FNørd skrev:
Hej Flemming
Kunne det tænkes at Mowee er selektiv og sender til dig fordi du er meget på i denne tråd og derfor kan virke som et argument for at købe hos dem?
Jeg tror det.
I efteråret blev der bebudet at man skiftede forsendelsesmetode - det har tilsyneladende ikke hjulpet.
Du får dine BD - men mange får dem ikke.
Jeg fik trukket penge på kontoen og fik dem senere tilbageført, hvis beløbene er store nok kan det måske svare sig at spekulere i renteindtægten.
For mig er det slet slet ikke tvivl om at Mowee IKKE er et seriøst firma.
Mvh FNørd |
Jeg skal ikke kunne sige det. Jeg ved bare jeg har fået mine. Og der har da været andre i forskellige tråde der har skrevet at de har fået.
Nu køber jeg så hovedparten af mine film i uk og au. Så det er ikke en røvfuld film jeg har fået derfra. Men de er kommet.
Rentebeløbet. Der tror jeg, vi skal lidt højere op før det kan betale sig.
|
Mvh Flemming Larsen
|
Jacob P
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
|
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:42 |
Jeg har altid fået mine film fra mowee til tiden. Så stopper ikke med at handle der.
|