|
Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro |
Besvar | Side <1234 31> |
Forfatter | ||
Mr. Anderson
Guld medlem Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg herlighederne hjem lidt billeder skal der til. Er det ikke lækkert!? og billedet er lige en tand bedre med Blu-Ray afspilning, det står mere roligt, skarpt og detaljeret. Fik en lille test inden jeg tog den med hjem i den lokale Hifiklub Andre nye billede er lagt i første indlæg. Redigeret af Mr. Anderson - 05-August-2008 kl. 23:13 |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
afk
Bruger Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når lågerne er lukket i møblet, får receiver mv. ikke hedeslag? |
||
Mr. Anderson
Guld medlem Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt spørgsmål?, jeg piller den pap plade af bag i så der kan komme luft ind og ud og det burde være nok |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
morphar
Bruger Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser sgu lækkert ud! :-)
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Anderson! Ser super godt ud (selv med 42" puslinge skærmen ), har dog et spørgsmål: Hvor er din center- højtaler blevet af?? Den er jo super vigtig... måske gemmer svaret sig i et andet indlæg....jeg kunne dog ikke lige finde det.. Redigeret af Pede8000 - 06-August-2008 kl. 08:46 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
Mr. Anderson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker, glæder mig bare til jeg får alle mine møbler og får det hele færdigt.
Alle mine fem højttaler mangler nye diskanter og jeg har ikke fået mine ophæng til baghøjttalerne endnu, derfor venter jeg lige med at tilslutte det hele. Mine fronter lyder også af hå til nu. Håber da de diskanter er på trapperne meget snart! |
||
|
||
Apros
Bruger Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Anderson,
Det er da et lækkert set-up - tillykke med det! Er selv rigtig tilfreds med min 2500. Et lille tip: Husk at opgradere firmwaren i din 3808, inden du foretager alt for mange indstillinger og kalibrerer dit højttaler setup. Receiveren nulstilles nemlig første gang firware opgraderes, men kun første gang. Der er en release ude til 3808 og 4308, der bl.a. fikser et problem med DTS HD MA 7.1 i et 5.1 højttaler set-up. Du kan evt. prøve Det Gyldne Kompas på BD før og efter opgradering - så tror jeg du kan se problemet, eller rettere høre ... (du har jo alligevel allerede defekte diskanter). Opgradering sker via netværk og vejledningen kan du finde her: http://firmware.denon-online.eu/index.php Der kommer i øvrigt en ny firmware release til October med Audyssey Dynamic Volume, Audyssey Dynamic EQ og HDMI-CEC. Redigeret af Apros - 08-August-2008 kl. 08:13 |
||
Mr. Anderson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm jeg troede ikke der var ny firmware før den som du nævner der kommer til Oktober. Er jo en helt ny forstærker, men der er kun en vej til at finde ud af det Den koster også penge den update. Tak for tippet, er nu godt tilfreds. Billede er bare bedre med Blu-ray end alt andet jeg har set. Har du slået "deep color" fra? det giver bedre farve rum hvis du benøtter andre scaler til dvd end den i afspilleren. |
||
|
||
Mr. Anderson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg lige en Samsung BD-P1500 på prøve for en aften. Må sige den er god men bare ikke det samme som min Denon DVD2500BT, dog virker den bedre sammen med min Denon AVR 3808 i dvd afspilning. Billeder er også mørkere (mindre grå detalje) på BD-P1500 end DVD2500BT. DVD2500BT er bare skarpere, mere adskilt i farverne, mere direkte i farverne, klarere i billedet og mere flyendene i panoreringer uden hakken. Havde afspilleren omme ved min ven og satte den sammen med hans JVC-HD1/Sturart ISF 135" lærred. Ja forskellen er ikke kæmpe fra en PS3, men den er der stadigvæk som den er der fra BD-P1500, dog ikke med det mørkere billede (mindre grå detalje). Lidt billeder: Jeg skal snart have afskaffet mig et SLR kamera for den Fuji S6500 som jeg har nu kan bare ikke mørke områder. Ellers er den kanon i dag billeder. Redigeret af Mr. Anderson - 08-August-2008 kl. 10:22 |
||
|
||
Apros
Bruger Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alt hanky panky er slået fra, inden min LX508D skærm blev kalibreret. Hvis din receiver allerede er opdateret, skal der være en feature i menuen under firmwareopgradering, der check for update eller noget i den stil. Så kan du jo lige tjekke. Seneste store ændring er sket i juli, og din receiver er måske nok produceret inden. Og helt enig, blu-rayen slår alle andre afspillere, der pt. er på markedet i europa, på BD-fronten. |
||
Mr. Anderson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg den opdateres, ikke noget jeg har haft brug for da jeg ikke har et 5,1 setup endnu, mangler stadigvæk lidt til at sidde det sammen. En lille 50 min med et netværks kabel i røven og bare gøre det direkte fra menu'en. Meget nemt, så nu er det på plads Må sige at netværks funktioner også fungere perfekt, trods den lidt sløve menu på recieveren. Har delt min wmp over netværk og så køre det. |
||
|
||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hallo Mr. Andersen. Det ser rigtig god i din stue. Men hvorfor vælger du sådan nogle homo højttalere fra B&W ( det er gasss). Det ser rigtig godt ud. Er det stadig planen med projektor? Skriv hvis kommer forbi Odense. Hilsen Andy |
||
Besvar | Side <1234 31> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |