|
Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro |
Besvar ![]() |
Side <1 2425262728 31> |
Forfatter | |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu prøvede jeg lige da jeg havde tanken, med at rummet virker for "ustilren" efter højttaler er kommet ind.
Nu her har jeg fjernet min flyder stol, farverige puder og sat frontstoffet på højttalerne. Tro jeg prøver et par dage som det ser ud nu og så skifter jeg tilbage til uden frontstof for at se og evt. mærke "effekten", det måtte have i rummes indretning, hvis der skulle være en ![]() ![]() Redigeret af Mr. Anderson - 11-August-2012 kl. 20:05 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Som lovet har jeg taget nogle ordenlig billeder og inkluderet hele lejligheden som er blevet nyrenoveret.
Er godt tilfreds med det hele som det er blevet og fortrækker frontstoffet af mine højttaler. Kan godt lide det mere spil i farverne som det giver og tog foden af fronterne da det virkede lidt klodset. Har aftalt jeg skal have en effekt blok med hjem en dag og lytte hvor meget jeg mister på CM9'erne på 3313'eren. Så må vi se om der skal en blok på en dag ![]() Holdte fest samme aften så derfor der er en velkomst hilsen og fyldt godt op med dåser og flasker i køkkenet ![]() De kvikke ser nok at mine frontstoffer står på Ikea hylden på bagvæggen. Bruger dem til at minimere resonans overfladen på endenvæggen. I soveværelset neden under står et nyt 40ES5505 med en Sonos Play5 på et Vogel TV-stand. Her er Play5'eren virkelig lækker med auto alarm som tænder selv på en radiostation og slukker igen samt jeg bruger den som højttaler til tv'et hvor den også tænder og slukker automatisk. Pc'en under trappen bliver til min NAS da jeg er ved at opgradere den med nye 3tb diske så jeg kan få solgt NAS'en med "kun" 7,2tb plads. Nuværende NAS med router og switch står øverste i kabet indeni soveværelse op imod væggen til trappen. Redigeret af Mr. Anderson - 27-August-2012 kl. 14:46 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
flot flot
jeg kan ser at du har træbeton (troldtek) over alt , hvordan er du tilfreds med de akustisken. jeg har selv gips i hele huset som jeg er mega trat af, og overvejer kraftig at andre til troldtek.. der er mega stor ekko vi har |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Megalækker lille lejlighed du har fået banket ned der...
Hvor mange bolig m2 er der egentlig?
|
|
![]() |
|
Tak tak ![]() Akustikken er som de siger, kanon. Det giver ikke blot meget bedre lyd men også en ro i det hele taget. Kan anbefaldes. Naboen som har en spejlvendt version af lejligheden har gips og det er lige modsat i hans lejlighed. Støj og uro i alle rum. Det bliver dog varmt på første sal da troldtekt også virker som isolering.
Redigeret af Mr. Anderson - 27-August-2012 kl. 14:36 |
|
|
|
![]() |
|
Tak tak ![]() 60m2 bolig og så en altan på 10m2 samt en terrasse på 20m2 og en garage med skur på 30m2. Er så heldig at have lejlighed 4 som er i enden ind på grunden så jeg har lidt muligheder de andre ikke har, men spurgte da pænt inden jeg gik i gang. Garagen med skur ver der da jeg købte det.
Redigeret af Mr. Anderson - 27-August-2012 kl. 14:41 |
|
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Det er blevet flot ! og med en rigtig god udnyttelse af dine 60m2
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Kan kun gentage mig selv. Det ser skide godt ud.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Det ser da helt urimeligt flot ud. Godt gået!
![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Imponerende! Virkelig lækker udnyttelse af så få kvm's! Det eneste jeg vil mene du mangler er en subwoofer i venstre side for, at skabe den sidste symmetri.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Det er et herrefedt setup, dit grej men også dit møbel og farven på bagvæggen.
Jeg synes måske at højttalerne er lidt spraglede at se på i det miljø... Men er ikke i tvivl om at det spiller godt.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Kan du høre at resonans bliver mindre af det ? Det ser godt ud dit set up
![]() |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2425262728 31> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |