recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkelige farver på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mærkelige farver på recordere.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mærkelige farver på recordere.dk
    Sendt: 21-Februar-2014 kl. 12:24
Overskrifter på recordere.dk plejer at være røde på min Windows 8.1 PC, men forleden blev de pludselig blå, formentlig efter en Windows update.
Navnet recordere.dk i øverste venstre hjørne af siden er nu blevet næsten ulæseligt. Det stod tidligere med hvid skrift i en rustrød stribe,som nu er forsvundet. Tilsvarende problemer er der med flere andre hjemmesider.
Hvordan får jeg de gamle farver tilbage.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 19:16
Kan du ikke gå ind under Kontrolpanel /alle programmer og så fjerne alle Windows opdateringer fra den dato, hvis det så virker ,må du finde den der giver problemet, Jeg bruger W7 ,så ved ikke med W8, ellers CCleaner der kan du også fjerne programmer, bedre end fra windows egen måde.

Ellers  spørg måske her

http://www.hardwareonline.dk/forum_list.aspx?fID=14

Redigeret af folp - 21-Februar-2014 kl. 19:19
MVH Frank Pedersen

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 22:08
TRor vist du er kommet til at pille lidt ved din browser Flemming. Der er absolut intet ændret på recordere :-) (FF, osx)
Jeg kan til gengæld hverken genkende røde eller blå "overskrifter" alle mine er sorte - måske det er noget med farven på links? (det der fortæller om det er et "nyt" link, eller et man har været inde på før)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

TRor vist du er kommet til at pille lidt ved din browser Flemming. Der er absolut intet ændret på recordere :-) (FF, osx)
Jeg kan til gengæld hverken genkende røde eller blå "overskrifter" alle mine er sorte - måske det er noget med farven på links? (det der fortæller om det er et "nyt" link, eller et man har været inde på før)

Are you kidding? Det er emneoverskrifter, f.eks. i "Forum seneste" jeg taler om. De er røde på mine tre Windows 7 PCer, samt på min mobiltelefon og min arbejds PC, og jeg har ikke pillet ved browseren.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu