|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
zyborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Da der har været så mange problemer med Zitechs mediacentre i deres interne tests, ser jeg nu på et alternativ fra mm-vision.dk.
Redigeret af zyborg |
|
![]() |
|
cagney ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Brian: Jeg beklager misinformationen vedr. salg i Bilka. Jeg ringede og spurgte om Zitech's havde været til salg og det bekræftede man, men jeg tror vi talte forbi hinanden Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
cagney ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej mooens: Jeg kan godt følge dig. Jeg går bare efter et simpelt look!! Jo færre ting der skæmmer synet under 42"'eren, jo bedre |
|
![]() |
|
![]() |
zyborg: Lækkert design, men.... Ingen støj fra blæsere med mindre der bliver for varmt i stuen( så den larmer kun om sommeren |
|
![]() |
|
Funboj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg er også klar til at købe tror ikke den har nogne fejl
|
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Fordelen ved Zitechs er jo nok at de rent faktisk har lavet gennemgribende test, når de ligefrem tilbageholder produktet indtil det er klart. Har mm-vision mon det? |
|
|
zyborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Ja, det har de rent faktisk. På deres hjemmeside kan man læse, at de har testet deres mediacentre i det meste af 2005 for at sikre stabilitet. Desuden har jeg også skrevet til dem, for at høre, om man ikke kan få mediacentret leveret med et kraftigere grafikkort installeret og hertil svarer de: "Det vigtigste for os har været at have en 100% stabil maskine, der kan trække alle testede mediacenter-programmer og mere til. Ser ingen grund til et X800-kort i et mediacenter med mindre man også vil spille computerspil på den. Da specielt Microsoft Mediacenter er meget sart med, hvilke hardwareenheder man sætter sammen..." og desuden at "Bundkortet er baseret på ATI’s RS482-chipsæt". Dette indikerer efter min mening, at man har testet mange forskellige hardwarekonfigurationer, og at man kan stole på at produktet nu er stabilt til alm. brug som mediacenter. Redigeret af zyborg |
|
![]() |
|
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
jeg er også 100% med på et fælleskøb, hvis der ikke går for lang tid!!
|
|
![]() |
|
![]() |
zyborg: så er vi da vist nået op på de 5 stk. der er interesseret. Ville du undersøge muligheden for et fælleskøb??
|
|
![]() |
|
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
jeg er også frisk vis prisen er rigtig
|
|
![]() |
|
Camp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Også interesseret hvis prisen er god.
|
|
![]() |
|
Grini ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hvis nogen stadig er interesserede har jeg en stor model m. intel og forstærker til salg. Pris: 11.100,00 kr. Redigeret af Grini - 05-November-2007 kl. 18:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |