Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
|
Sendt: 12-August-2010 kl. 18:46 |
Imac skrev:
ps den er fra 2010, WD disken, så den skulle være kompatibel... |
Hvis det er en disk du har flyttet direkte fra din Synology, så har Synology'en jo en partition med sit eget operativsystem osv. på - så du kan formegentlig ikke bare flytte den....
Min Synology 209 forberedte i hvert tilfælde mine 2 diske, og installerede noget software på en partition for sig selv...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
hunt
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
|
Sendt: 12-August-2010 kl. 19:17 |
Hvordan er den med support af undertekster?
|
bowlerus
Ny bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 10
|
Sendt: 12-August-2010 kl. 20:00 |
hunt skrev:
Hvordan er den med support af undertekster? |
IDX/SUB, SRT, SSA, ASS, SMI, PCB, SUB
|
Bitnissen
Bruger
Oprettet: 07-Oktober-2004
Point: 117
|
Sendt: 12-August-2010 kl. 20:32 |
Imac skrev:
Hey
Har vovet mig ud i en aldi maskine, har prøvet at sætte min disk fra synology ds210j i, men den kan ikke ses ? ![Confused Confused](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley5.gif) . Skal den formatteres igen til aldi maskinen ?....(læs stor backup kræves..øvøv)
mvh Tommy |
Synology bruger ext3-filsystemet (Linux filsystem), som din boks sikker ikke kan genkende. Synology 200-serien, som jo kan kører RAID, pakker detsuden partionen ind i en RAID-partion, som ALDI boksen med graranti ikke kan genkende. Det kan Synology heller ikke hvis du tager disken ud og sætter til USB eller eSATA porten, uden at du åbner en Linux-terminal og selv skriver en masse kommandoer, men det er vist uden for scope her... Synology kan dog sagtens læse/skrive FAT32 og NTFS diske, sat til USB/eSATA /Tommy
|
Imac
Bruger
Oprettet: 14-Oktober-2009
Point: 150
|
Sendt: 12-August-2010 kl. 20:38 |
ok....tak for info....må overveje backup...
|
hunt
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
|
Sendt: 13-August-2010 kl. 08:09 |
bowlerus skrev:
hunt skrev:
Hvordan er den med support af undertekster? |
IDX/SUB, SRT, SSA, ASS, SMI, PCB, SUB |
Tak.
Hvordan med undertekster embedded i mkv?
|
bowlerus
Ny bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 10
|
Sendt: 13-August-2010 kl. 14:45 |
hunt skrev:
Hvordan med undertekster embedded i mkv? |
arghh så bliver du for teknisk for mig.. jeg ved ikke om svaret findes her:
http://www.argosyusa.com/hv335t.shtml?DefaultTab=0#
- der er en specifications fane
|
filmfreak
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2005
Point: 1393
|
Sendt: 17-August-2010 kl. 11:23 |
Har anskaffet denne boks og den fungerer sådan set udmærket. Har dog dette irriterende problem at den altid cutter det første ca halve sekund af musikken når man afspille audio-filer (eksempelvis flac). Måske er det forstærkeren der lige skal opdage at der kommer et digital signal og at det tager ca 1/2 sekund om at registrere det ? Har ikke prøvet at forbinde boksen analogt til recieveren.
Er dette et generelt problem ved media-afspillere ? Og er der mon en løsning på det ?
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 17-August-2010 kl. 12:31 |
filmfreak skrev:
Har anskaffet denne boks og den fungerer sådan set udmærket. Har dog dette irriterende problem at den altid cutter det første ca halve sekund af musikken når man afspille audio-filer (eksempelvis flac). Måske er det forstærkeren der lige skal opdage at der kommer et digital signal og at det tager ca 1/2 sekund om at registrere det ? Har ikke prøvet at forbinde boksen analogt til recieveren.
Er dette et generelt problem ved media-afspillere ? Og er der mon en løsning på det ?
|
Du har forbundet den med HDMI, right?
Der skal åbenbart laves noget handshake eller noget mellem hvert nummer - min Tvix gør det samme..
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Liserling
Ny bruger
Oprettet: 05-December-2006
Point: 8
|
Sendt: 17-August-2010 kl. 12:43 |
Jeg har bokset i snart en uge og kan ikke få den til at virke, kører Windows 7-32 bit ved forbinding til PC-en registeres den ikke ved USB-tilslutning.Ved brug af den medleverede dongle så den kan køre trådløst vil den ved set-up ikke finde en SSSID.Flere opkald til den medfølgende HOTLINE er svaret det kan vi ikke forstå den der er foran mig kører fint.Så det er nok tilbage til ALDI igen det er forøvrigt maskine nr 2 da den første var defekt ifølge HOTLINE og det må jeg så konstatere at det er denne også.
|
filmfreak
Guld medlem
|
Sendt: 17-August-2010 kl. 12:49 |
zulfo skrev:
filmfreak skrev:
|
Du har forbundet den med HDMI, right?
Der skal åbenbart laves noget handshake eller noget mellem hvert nummer - min Tvix gør det samme.. |
Jo den er forbundet med HDMI, men jeg har også forsøgt med optisk med samme resultat. Har som sagt ikke prøvet analogt.
Tror også at problemet ligger i at receiveren først lige skal initialiseres når den modtager et digitalt signal.
Er der mon en nem måde at tilføje 1 sekund 'stilhed' i starten af Flac-audio filer ?
|
filmfreak
Guld medlem
|
Sendt: 17-August-2010 kl. 12:52 |
Liserling skrev:
Jeg har bokset i snart en uge og kan ikke få den til at virke, kører Windows 7-32 bit ved forbinding til PC-en registeres den ikke ved USB-tilslutning.Ved brug af den medleverede dongle så den kan køre trådløst vil den ved set-up ikke finde en SSSID.Flere opkald til den medfølgende HOTLINE er svaret det kan vi ikke forstå den der er foran mig kører fint.Så det er nok tilbage til ALDI igen det er forøvrigt maskine nr 2 da den første var defekt ifølge HOTLINE og det må jeg så konstatere at det er denne også. |
Din PC vil kun kunne se boksen forbundet med USB, hvis du har isat en harddisk i boksen. Jeg har konstateret det samme med to bokse så det er ikke en fejl.
Kan du få netværket til at virke hvis du kører med netkabel ?
Det er meget vigtig at PC'en arbejdsgruppe er sat til WORKGROUP og at din firewall ikke blokerer !
|