|
Én vs to subs - måling |
Besvar | Side <1 111213 |
Forfatter | ||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor skulle jeg så forsøge at forstå dig, sådan som du appellerer til?
|
||
Bruger udmeldt 17
Super bruger Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg troede faktisk ikke at der stadig fandtes folk der bliver ved at holde på ét, uden selv at ha afprøvet det, når alle andre ved noget andet.
1 subwoofer vs 2 eller flere har der været skrevet om, vist målinger af, skrevet lytteindtryk af i mange high fidelity. 2 eller flere subwoofere ved enhver der har prøvet det, er 1 subwoofer overlegent til hver en tid og på mange områder. Så sidder der en enkelt teoretiker og taster løs med ævl og bævl og ingen erfaring på lige det område, hvilket resulterer i en tråd der minder om 3-4 personer der vil lære en stangvissen person at cykle lige efter en streg
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man er først teoretiker når man rent faktisk vil sætte sig ind i tingene og ikke afviser eksisterende litteratur ;) Men jeg har faktisk lidt fortrudt at jeg har været med til at køre det så meget op. Synes emnet er meget interessant (er faktisk selv i gang med et projekt præcis som det Otto har forsøgt) og jeg havde glædet mig til noget debat omkring det.
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes du skal starte en ny tråd med dine pointer, evt start med den du har uploadet tidligere her i tråden. Så kan vi lukke den her.
|
||
Besvar | Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |