|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
|
#spawn - Ja okey, må bare lære at leve med det så jo, eller begynde at trække lidt kabler :p #Notfast - hmm, hvad ville du da ellers forslå der kan det samme? altså, den må ik koste så meget som EEN kr over 3k (gider ik give mere for det!) og så er Netgear'en lavet til at samarbejde med PS3'en nemlig, den har os været fint anmeldt i So Ein Ding ;)
|
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Qnap ts-219P Turbo Nas : http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=122
Så køber du selv 1 eller 2 HDD og sætter i. og ud vide via e SATA, usb eller koble den sammen med andre Nas til en stor NAS styret af denne her. ALLE Nas som understøtter UPnP kan bruges sammen med PS3, der er ikke noget specielt !
Maximize the enjoyment of your home multimedia center The built-in UPnP/ DLNA media server (with TwonkyMedia enabled) of the Turbo NAS supports a wide range of DLNA media players such as Sony PS3 and Microsoft Xbox 360 gaming consoles and works well with NFS-supported High-Definition (HD) digital media players for HD video streaming. By installing the DLNA/ UPnP application on your iPhone or iPod touch, you can access the Turbo NAS on the local network and play the multimedia contents, e.g. videos, music, and photos on the server. In addition, the high-speed PC-less Download Station with the unique QGet utility enables you to manage the BT/ FTP/ HTTP download tasks remotely over the local network or the Internet. The TS-219P is the ideal multimedia and storage solutions to enhance your home entertainment experience. Jeg bruger selv Qnap ts-219P Turbo Nas, og den er nem og lige til at gå til. |
||
.....
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Hvordan pokker har du gjort det??
![]() |
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
|
#Notfast - Tak, vil lige kigge på den engang i aften når jeg har fri fra arbejde :D
#justrace - Tja, brugt en helveds masse penge på N-Draft udstyr, og fået sat det rigtigt op :P men direkte hvordan? det kan jeg sku ik forklare! måske har jeg bare været heldig :D
|
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Hvilken router har du? Eller AP?
|
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Nu er du kommet i den uheldige situation at du har startet en diskussion om streaming med en person der har skrevet eksamensprojekt på sit ingeniørstudium om standard baseret video streaming og som en del projektet implementerede diverse standarder til streaming til en streaming server. Så du siger bare til når du mener at du har tabt, hvilket jeg vil anbefale sker snart for dette er ikke det rigtige sted at tage en lang diskussion om dette. Serveren sender intet container relateret til klienten, derimod bestemmer formatet på video strømmen hvilken udvidelse til RTP standarden der fastlægger payload formatet for streamingen. Container formatet er en måde at samle relaterede datastrømme og gemme dem på en computer. Jeg ser ofte at filmen knækker for folk når det drejer sig om adskillelse af de to begreber container format og video format. Der hvor container formatet har betydning er ikke ved streaming men ved progressiv download, som ofte kaldes HTTP streaming eller bare streaming af folk der ikke kender forskel. Dog har det intet med streaming at gøre i ordets rette betydning. Ved progressiv download begynder klienten at afspille filen før hele filen er modtaget hvilket for brugeren ligner streaming men teknisk er meget forskelligt. |
||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Sikkert på 5 GHz båndet, der er væsentligt mindre støj end på 2,4 GHz båndet. Hvis det er på 2,4 GHz båndet så er det i seriøs medvind i et område uden baggrundstøj, for det kan normalt ikke lade sig gøre. Jeg har selv et 802.11n netværk og hvis jeg placerer klienten 10 cm fra routeren med direkte line-of-sight, kan jeg ikke opnå mere end 135 Mb/s med WPA2 sikkerhed. |
||
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
||
![]() |
||
![]() |
|
#Zagadka - Ja, ganske rigtig så køre jeg på 5GHz båndet da den understøtter det, men selvom jeg sætter mig ind i stuen som er mere end 10m væk fra routeren, køre den stadig med 300mbit ;b don't ask me how, men det gør den! :P (MENER faktisk, at det vidst nok lykkedes mig at opnå samme hastighed på 2.4GHz båndet, men kan ikke huske det.)
#justrace - Det står faktisk i listen over mine specs hvis du kigger nederst i mine beskeder ;)
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
#Notfast - Forresten, tak for linksne, har kigget lidt på det, og den er stærkt kommet til overvejelse, især da den understøtter helt op til 4TB ;) - og det med PS3 info'en, tak, lærte lidt mere der :P er stadig ny på området ang. netværk, deling, streaming osv. generelt gadgets :D
|
||
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Ingen problem ![]() Det fede ved den er at den bruge kun lidt strøm og så er den "stærk"! Jeg afspiller 1080P video, mp3 og dvd iso fra den på samme tid. Også løber jeg tør for udstyr til at "belaste" den med. CPU forbrug når ikke over 20% ved det.
Redigeret af Notfast - 20-December-2009 kl. 16:10 |
||
.....
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Én ting er jo hvad der står som forbindelses-hastighed - én helt anden ting er den faktiske overførselshastighed. Det folk har svært ved at tro på, i tråden her, er at du også kan overføre data mellem to enheder på dit netværk med 300 Mbit/s ~ 37,5 MB/s. Eller har jeg misforstået skepsissen? Har du testet den faktiske overførselshastighed? Eller er din henvisning til 300 Mbit/s kun for den forbindelseshastighed Windows oplyser? Redigeret af Zulu - 20-December-2009 kl. 16:04 |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Forventer du et pænt svar eller en fornuftig debat fra mig med den attitude ??
![]() ![]() |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |