|
Nødstrømsanlæg Benzingenerator ren sinuskurve køb |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for forslaget Flemming.
Jeg bekymrer mig ikke, men jeg er en person, der altid forbereder mig. Det har gjort mit liv nemt og bekvemt 😃
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du tager det helt roligt og venter på det bliver lukket op igen. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Clemen for ideen.
Jeg har solceller på 2012 gr. 6 ordningen og producerer 50% mere strøm end vi bruger. Men ingen batteri. Men for at inverter fungerer er fastnet strøm nødvendig. Jeg hælder lige nu mere til en omformer på ren sinus der har forbindelse til min Mercedes, så den i nødstilfælde kommer til at virke som generator.. Redigeret af bentpetersson - 27-Februar-2024 kl. 17:05 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal op i en proff genreator før det er muligt, du kan også gå elbil vejen og få en bil der har V2L så kan du bruge batteriets kapacitet til 230v, samt solceller til at lade bilen op igen
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Hej med jer
Hvad gør jeg, hvis eller snarere når elsystemet bliver hacket og lukker? Så der ikke længere er strøm? 1.Hvem af jer har erfaring med langtidsafprøvning fx fra camping eller kolonihavehus af prisbillig benzingenerator til 230 V vekselstrøm til alm husstand. Max behov på 1500 W. Ren sinus skal kunne producere så fx TV og andet elektronik tager ikke skade. Jeg søger folk, der har årelang erfaring ved brug af ovennævnte. Test viser at prisbillige generatorer kun holder i få timer. 2. Eller hvad med at klare samme behov fra fx en bil. (12 V har ingen interesse. Hvad skal der til? Jo, en omformer med en sinus kurve og ? Svar venligst kun på ovennævnte Redigeret af bentpetersson - 27-Februar-2024 kl. 12:28 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |