|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 01-December-2010 kl. 18:08 |
Jeg har et Sony 32W4000 tv og et yousee kort. Jeg abonnerede på kortet pga af HD kanalerne, men efter som de er blevet "Clear" er der vel ikke nogle idé i at smide penge efter det kort ? Jeg abonnere ikke på nogle ekstra program pakker. Så hvad får jeg for mine penge herefter 1 dec.? Nogle Ekstra Event i ny og næ ? Ekstra kanaler? Et tillægs spørgsmål er hvad CCTV 4 for en kanal, den ligger på Frekvens 570. Jeg bor i Esbjerg |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er jo godt nok blevet frigivet nogle HD kanaler, men de er jo kun spejl af de respektive SD kanaler, og der er heller ikke de bedste kanaler. Så vil du have Discovery, Nat.Geo og andre skal kort jo bruges dertil. CCTV er China Television.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Vil du lige uddybe det ? Jeg har jo allerede Fuldpakken og ønsker ingen tillægs pakker. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det du omtaler er SD kanaler, jeg taler om HD kanaler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Så har du ikke noget at bruge kort til. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Med kortet og HD-pakken får du nu 'kun' dem (ekstra) du ser, hvis du følger linket Se de 7 HD-kanaler her på siden http://yousee.dk/tv2011/tv2011/HD_i_lange_baner.aspx |
|
![]() |
|
Thorslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Og han taler om han ikke har ekstrapakker. Så mon ikke han har kortet for at kunne se bonuskanalerne i HD - de bonuskanaler som nu er clear? |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Ret mig hvis der er forkert.........
YS fuldpakke,, så for du 1-2 HD kanaler med, NU også de ekstra clear kanaler... Hvis du vil have de 'fede' HD kanaler skal du bestille HD pakken(kort), ca 8-9 gode kanaler |
|
![]() |
|
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
11 HD-kanaler i fuldpakken.
7 'fede' HD-kanaler i HD-pakken |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
De 11 er med de nye cleared, ikke-.--
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo - se http://yousee.dk/tv2011/tv2011/HD_i_lange_baner.aspx |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Hvis man har abonnement på Mellempakken, får man 10 HD-kanaler ved at købe HD-pakken.
3 af HD-pakkens kanaler ligger ukrypteret i Fuldpakken, hvorfor abonnenter af Fuldpakken kun får yderligere 7 HD-kanaler ved at abonnere på HD-pakken. Alle HD-pakkens kanaler kan i stedet for vælges til en Favorit-pakke. Der skal minimum vælges 4 kanaler til 48 kr. Hver kanal i Favorit koster 12 kr. Nysalg af HD-pakken stopper, men dato herfor er ikke oplyst. Læs evt. mere i min vejledning her på Recordere: Digitalt kabel-tv fra YouSee, hvor man bl.a. kan se oversigter over YouSee's udbud, herunder af HD-kanaler. Redigeret af Vilhelm - 02-December-2010 kl. 16:49 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |