recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nødvendig med Yousee kort??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNødvendig med Yousee kort??

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

[QUOTE=katbird]
De omtalte kanaler kan næppe tilbydes, hvis man kun har Grundpakken.

Det kan de sagtens. Efter den seneste omlægning er de krypterede kanaler flyttet ned i grundpakkens frekvensområde.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 23:27
Jeg kontaktede også YouSee - og fik tilbudt de 4 omtalte kanaler (ID, History, Silver og Explorer) frem til 31.03.2011.  Da jeg ikke var interesseret i de kanaler efterspurgte jeg Viasat Golf og ingenting andet. Den venlige ekspedient sagde at Golf er ikke inkluderet i tilbud med han kunne godt "ændre" i pakken. Som sagt så gjort - Viasat Golf kom frem på mit TV :)
Dagen efter fik jeg en regning fra YouSee - 30 Kroner for kortet + 48 kroner for 4 favorit kanaler. Det var mit påstand mod deres - Jimi drengen nægtede at jeg fik tilbud Viasat Golf i stedet for andre kanaler.
For mit vedkommende ryger kortet tilbage til You See - ikke pga. 30.- + 48.- men for at beskylde mig for løgn. men det viser også hvor lidt de er villige for at beholde nuværende kunder - jeg ville beholde kortet frem til 31.03 og tjekke deres kommende tilbud - de ville, til genkald, give mig Viasat Golf. I mine ører lyder det som en fair deal.....
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2010 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

[QUOTE=katbird]
De omtalte kanaler kan næppe tilbydes, hvis man kun har Grundpakken.
Det kan de sagtens. Efter den seneste omlægning er de krypterede kanaler flyttet ned i grundpakkens frekvensområde.

Tak. Vidste ikke at det allerede er sket.

Redigeret af Vilhelm - 05-December-2010 kl. 10:44
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu