|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det kan de sagtens. Efter den seneste omlægning er de krypterede kanaler flyttet ned i grundpakkens frekvensområde. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
|
Jeg kontaktede også YouSee - og fik tilbudt de 4 omtalte kanaler (ID, History, Silver og Explorer) frem til 31.03.2011. Da jeg ikke var interesseret i de kanaler efterspurgte jeg Viasat Golf og ingenting andet. Den venlige ekspedient sagde at Golf er ikke inkluderet i tilbud med han kunne godt "ændre" i pakken. Som sagt så gjort - Viasat Golf kom frem på mit TV :)
Dagen efter fik jeg en regning fra YouSee - 30 Kroner for kortet + 48 kroner for 4 favorit kanaler. Det var mit påstand mod deres - Jimi drengen nægtede at jeg fik tilbud Viasat Golf i stedet for andre kanaler. For mit vedkommende ryger kortet tilbage til You See - ikke pga. 30.- + 48.- men for at beskylde mig for løgn. men det viser også hvor lidt de er villige for at beholde nuværende kunder - jeg ville beholde kortet frem til 31.03 og tjekke deres kommende tilbud - de ville, til genkald, give mig Viasat Golf. I mine ører lyder det som en fair deal..... |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Tak. Vidste ikke at det allerede er sket. Redigeret af Vilhelm - 05-December-2010 kl. 10:44 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |