|
Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år |
Besvar | Side <1234 8> |
Forfatter | |||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4826 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har gasfyr,
så vores 15år gamle 42" Panasonic PX70 må klare sig et endnu et år.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Køber heller ikke noget nyt tv i år.
|
|||
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lyder interessant. Hvad måtte du slippe for sådan et anlæg? Overvejer selv et solcelle anlæg med lagringsmulighed
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9400 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tilbuddet lød på 145 klik Om det så giver en mere værdi ved et evt. salg af boligen må vi se, men med den grønne omstilling som vi er i gang med her i landet, så hvorfor ikke. Vi kommer heller ikke uden om el-bilerne, om man lide det eller ej. Mon ikke det også øger interessen, når æstetik er med inden over.
Redigeret af Potter - 21-Maj-2022 kl. 18:23 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor stort batteri er der til sådan et anlæg?
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Omkring 10kw.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
||
10kWh til el-bilerne, er sgu ikke mange km
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har fjernvarme fra Aars Fjernvarme, og betaler ca. 800 Kr. på 5 rater. Elsker et dejligt, LANGT varmt bad, når jeg kommer hjem fra arbejde... TV ser jeg ikke så meget mere - gjorde det heller ikke, da jeg havde YouSee Grundpakke - Der var tit bøvl med det, også selv om der var tekniker på besøg utallige gange. Så den opsagde jeg via boligforeningen, og skal jeg have nyt TV en gang, så bliver det nok ikke et B & O mere. Det er der jo ikke så meget ved med mit lille TV-forbrug nu. En plade ryger da på anlægget nu og da - lydstyrken kan godt blive høj - med mere strømforbrug tilfølge. Det samme kan lydstyrken på radioen i køkkenet. Og et glas italiensk rødvin ryger ned i løgnhalsen - skifter mellem dyr og billig - men ALDRIG under 50 Kr. for en flaske... Har hverken kørekort eller bil. Så for mig, går livet bare videre.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi kan først få fjernvarme her i området omkring 2027 ifølge de seneste udmeldinger fra SK Forsyning.
Og til den tid regner jeg med at flytte i en 1-værelses med skruelåg til asken.
|
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
Besvar | Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |