|
Nem, gratis synkronisering af én fil, mellem 3 pc. |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lyder jo meget godt. Ville være nemmere end ftp-server og GoodSync.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
|
Sugarsync ?
5Gb gratis plads. Og her har du den fordel at du kan vælge hvilken som helst mappe at synkronisere.
|
||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Ser interessant ud. Skal jeg lige glo lidt på.... :-) Sugarsync.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Min anbefaling er også SugarSync!
Jeg synes at det fungerer bedre end Dropbox. Man kan bare højreklikke på en fil eller mappe, og så vælge"synkroniser". Og ellers: Skydrive! M.v.h.
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
|
Kan du ikke tilknytte en mappe på jeres FTP server som et drev i Windows også genne filerne her i.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Create-a-shortcut-to-map-a-network-drive Så behøver du ikke nyt software eller ny konto et eller andet sted, og du kan styre hvem der har adgang til at rette og læse |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Thorvald har i forvejen en skydrive-konto
![]() Du kan også tildele læse- og skriverettigheder til forskellige brugere via sugarsync, skydrive m.v. M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Har jeg? ![]() Men det er heller ikke så væsentligt hvad jeg har. Jeg tror godt jeg og min kollega i Lithauen kan finde ud af det. Men det skal være vældigt simpelt at sørge at filen holder sig opdateret automatisk på min chefs computer uden at han skal gøre ret meget (= så lidt som muligt). Jeg tror ikke han har tålmodighed / tid til at sætte sig ind i hvad Skydrive er eller dropbox, eller hvad det nu kan være.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
|
Kan se at Box ikke er blevet nævnt. Med Box har du versionering af filer, så når du opdaterer et dokument, så hæves versionen af filen. Du kan tilføje kommentarer til en fil, samt tildele opgaver til andre brugere. Du kan modtage en daglig opdatering via mail, og se om der er sket ændringer i løbet af dagen, og bliver du nævnt i en kommentar eller får tildelt en opgave, modtager du notificering herom. Du kan tildele rettigheder til personer, som samarbejder i en mappe så nogle kan åbne filerne, andre kan redigere, og andre kan downloade.
https://www.box.com/personal/ Ville også have nævnt SugarSync, men kender det ikke andet end af navn, og ved at bestemte foldere kan synkroniseres til andre PC'er. Men andre er kommet mig i forkøbet ![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Så vidt jeg kan se, så koster Box 13 euro pr. bruger pr. Måned.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
|
Ved ikke om jeg har misset et eller andet i et tidligere indlæg. Der kan oprettes 5GB gratis konto hos Box. Det kan hver man så blot oprette. |
||
![]() |
||
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
|
Du kan benytte rsync, som kan downloades i forskellige varianter. Er det man bruger, når man vil synkronisere mellem 2 servere, 2 NAS eller lignende.
Mvh. Steen
|
||
![]() |
||
|
Når jeg læser om rsync forstår jeg det ikke. Når jeg læser om Sugarsync forstår jeg det. Box? Sugersync virker mere interessant og måske mere forståeligt. Der er dog lige en ting, jeg ikke helt forstår: De skriver i deres sammenligningsskema at der er op til 32 GB fri plads. Men nederst står der "Gratis 5 GB konto". Så er der 32 GB eller er der 5 GB..... Andre steder står der "Try sugarsync free". Er den gratis eller ikke gratis - kan de bestemme sig? Ok under "pricing" er det lidt mere klart, da der nederst står at man kan få en 5 GB konto, som ikke er en trial og som er gratis. Men der står jo stadigvæk i sammenligningsskemaet op til 32 GB fri plads.
Redigeret af Thorvald - 12-December-2012 kl. 09:50 |
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |