|
NemID Nøgleapp, endelig :) |
Besvar | Side <12345 8> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det har jeg så lige forsøgt, men der kommer ikke en mulighed for at sende besked til min tlf. Rubrikken fra Netz er vel den samme på alle Netbanks og hj.sider.?
|
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(1)
|
||||
nu er app aktiveret. Der er ingen henvisning til tlf på Netz NemID aktivering på Netbank
|
|||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Må være en meget langsom telefon.
|
|||||
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
den app SPILLER max, klart det den bedste løsning, istedet for det skodkort eller nøgleringen som koster 100 kr.
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg skal stadigvæk udfylde talkoden og adgangskoden. Hvad er det lige der er hurtigt ved app’en, når jeg i forvejen sidder med NemID kortet? Tlf skal først startes op og herefter app
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det lækre er at du ikke behøves at slæbe rundt på nem-id kortet, eller skal finde koden på kortet og taste den ind. Klaus
|
|||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tror ikke lige det er telefonen, men blot der er for mange led man skal igennem med app´n https://www.gsmarena.com/sony_xperia_xa_ultra-8102.php
Redigeret af jetdirect - 29-Maj-2018 kl. 18:10 |
|||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
hvad er det for mange led du skal igennem ?
Det er et klik på notifikationen og så et swipe til højre. Men bruger du ikke face-id, touch-id eller tilsvarende så er kortet måske hurtigere. Redigeret af lahan - 29-Maj-2018 kl. 18:56 |
|||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Udfyld bruger og password, send kode, tryk på drop down menu, godkend med fingeraftryk, slide godkendelse til højre, og vupti nemid er udfyldt.
Udfyld bruger og password, hent / find nøglekort, fold kort ud, find talkode, tast talkode, tryk godkend, vente lidt, og vupti godkendt. Og så er der alle de gange hvor man vader rundt i huset, og leder efter pung med nøglekort. App er imo smartere og nemmere, og lidt hurtigere.
|
|||||
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Men hvorfor sidder du allerede med NemID kortet? Altså man kan jo altid lave forudsætninger for at få ret.. Eller så kan man bare acceptere, at der er forskellige vaner, og for nogen vil det ene være hurtigere og smartere.. For andre er det en anden løsning. |
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg skal udfylde bruger og password. Bruger står på kortet, ergo skal jeg bruge kortet alligevel. Og koden har jeg skrevet på kortet (ved godt man ikke må, men det er nødvendigt i denne verden). Så kortet er i hånden til indtastning af 2 kolonner. Når jeg trykker videre, kan jeg vælge tlf eller skrive de 6 tal. Du kan selv gætte hvad der er hurtigst
|
|||||
Besvar | Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |