|
Nero eller lign til Mac? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
iDVD ligger på dvd'en iLife '09.
Men jeg tror ikke det dur alligevel, da din film sikkert er i HD.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske ikke til 4k redigering, men til alm brug er den sikkert fin |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg ikke finde ud af |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor finder jeg den dvd. I første omgang er det CD’er der skal brændes. |
|||
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
brug handbrake, det er gratis og kan alt det du efterspørger.
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
velkommen til hoejfed - men måske du skulle læse tråden lidt igen! - det drejer sig ikke om ripning, men modsat - der skal LAVES videoer der kan læses i alm dvd-afspillere. Handbrake hjælper ikke en døjt her. og det er desværre en gammel tråd som Kampus genoplivede.
|
|||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det flyver rundt med hel- og halvhjertede råd og tips om alt muligt. Igennem hele tråden er der snak om en DVD der skal brændes. Nu snakker du om en CD. Jeg er hægtet af.
|
|||
/zemo/
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved godt at jeg er spydig og ikke hjælper, men mac er fuldstændig ligesom en windows maskine. Hvis man skal lave noget som er en smule ud over det sædvanlige, så bliver man sendt på safari uden guide. Eneste forskel er at der er et større gratis udvalg til windows.
Ofte når én udvikler noget godt på mac, skal der tjenes penge på det. Der er ikke meget freeware ånd tilbage fra de gamle mac dage. Btw. Toast er et godt program.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En musik cd kan iTunes klare, men det er ikke meget information, der gives i denne tråd, så jeg ved ikke om det er det, der skal laves.
https://support.apple.com/kb/PH19494?locale=da_DK Redigeret af lunddal - 09-Oktober-2017 kl. 07:56 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, jeg startede tråden op i sin tid med et behov for at brænde en dvd for at hjælpe en ven. Han kunne ikke se serien om drengene på Børnehjemmet færdigt, fordi TV2 Play gik ned i sidste afsnit, og de ikke ville kompensere ham ved at give adgang til Arkiv. Så synes jeg faktisk det var ok at brænde en dvd for at hjælpe ham.
Da jeg stadig mangler et brugbart brænderprogram, fordi jeg nu har behov for at få lavet kopier af CD’er i én til én til bilen. Har ikke brug for mp3 eller datadisc som Mac jo udmærket kan klare. Fortsatte jeg på denne tråd, som jo i bund og grund handler om: Hvilket gratis brænderprogram er bedst til Mac? Redigeret af Kampus - 09-Oktober-2017 kl. 10:15 |
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
der er stort set ingen programmer mere til at brænde CD'ere. Det har USB-nøglen og internettet ødelagt.
Den nok mest omfattende liste findes her https://www.videohelp.com/software/sections/burn Men som du nok kan se, så er Apple kompatibilitet mærkbart fraværende. Så den bedste måde er nok i virkeligheden https://support.apple.com/kb/PH19493?locale=da_DK - og det har du allerede.
|
|||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger, når jeg har behov for det, det program som hedder "Burn" til mac. Det er gratis og kan hentes her:
|
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |