recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix bloked - så skete det
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix bloked - så skete det

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Havde samme problem for noget tid siden, skrev en email til deres support og fik at vide at de havde opdateret min konto og jeg skulle bruge disse DNS'er i stedet for:

64.145.73.5
209.107.219.5

Nu virker det fint igen :-)
Du kan jo prøve med disse DNS'er og evt. lige smide support en email.

Cool! Det skal forsøges når jeg er hjemme igen. Tak for det :) Ville da være rart hvis det fungeret igen.

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Vær OBS på at Netflix så småt er begyndt at lukke konti, der benytter VPN-løsninger.

Seriøst? ... Det dræber jo idéen om at få det til at fungerer igen. Men så har de da afmeldt mig selv, trods jeg skal opsige dem - hvis jeg ikke kan/må bruge DNS/VPN længere.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2010
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 13:59

Vær OBS på at Netflix så småt er begyndt at lukke konti, der benytter VPN-løsninger.

Nogen kilde?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 14:23
Jeg kan ikke det lige nu, men det er ikke mere end nogle dage siden, at der et eller andet sted var en artikel om at nogle brugere havde oplevet at få lukket deres konti.

Desværre kan jeg ikke huske hvor.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 15:42
Hmm, det er ikk' godt. De skyder sig selv lidt i foden for tiden synes jeg. Man kan da håbe den omtalte "frit indhold" snart kommer så. 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 15:43
Jeg ved ikke om de skyder sig selv i foden - de er jo under pres fra leverandørerne.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 16:10

Jeg ved ikke om de skyder sig selv i foden - de er jo under pres fra leverandørerne.

Det har du selvfølgelig ret i... Det er jo presset ned over hovedet på dem.

Giffel - Det virkede :) Tak.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 16:11
En ting er hvis man ikke kan bruge proxy/vpn længere - men det virker da fjollet ligefrem at lukke folks konto, brugeren burde vel fortsat kunne tilgå servicen uden proxy/vpn i den region de hører til. 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

En ting er hvis man ikke kan bruge proxy/vpn længere - men det virker da fjollet ligefrem at lukke folks konto, brugeren burde vel fortsat kunne tilgå servicen uden proxy/vpn i den region de hører til. 

Det var også det jeg tænkte.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 17:14
Man kan snildt bruge unblock-us. Har lige haft bøvl, men var inde på sitet og opdatere. Nu kører det fint igen.
Til top
lpl3169 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2010
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lpl3169 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 17:50
Så denne nyhed i går på Berlingske.
http://www.business.dk/media/netflix-er-begyndt-at-slaa-ned-paa-snydere
Hilsen Lasse.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 19:27
Rolf Lemmike - Virkede for mig da jeg ændret DNS.

Ipl3169 - Det er præcis det der skete for mig. Men det er heldigvis fikset nu.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2016 kl. 13:25
Hvad er status med Unblock-US? Jeg kan ikke længere skifte mellem regioner på min PS4. :(
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu