|
Netflix bloked - så skete det |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Unblock us virker stadig hos mig
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1752 |
|
Så stoppede den nye DNS også. Jeg er igen blokeret i diverse lande via Unblock. Øv.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1752 |
|
![]() |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Hvordan kan det være at Netflix ikke bare binder indholdet til nationaliteten på det kort der bliver brugt til at betale for tjenesten. Det ville da være meget nemmere for dem, i stedet for denne her "katten efter musen" leg.
Anyway. Det ser ud til at Hollywood igen stiller sig på tæerne af sig sig selv. Denne form for kalkuleret u-tilgængelighed er præcis det der driver folk over på TPB eller lignende tjenester og om et par år skal vi så igen høre tude koncerten over hvor vanskeligt det er at tjene penge når det hele bare bliver stjålet og ingen vil betale ... Det er helt enkelt ubegribeligt at Hollywood ikke kan løsrive sig fra den forældede forretningsmodel. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det hjælper ikke! Der findes også tjenester som kan betale for dig, med den nationalitet du ønsker. M.v.h. |
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Hvem kan det og hvordan foregår det? Hvis nogen andre betaler for dig er det vel dem der har abonnementet. Det er jo ikke en vare der kan sendes videre som man fysiske varer? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
De trækker betalingen på dit kreditkort, men sørger så for at tjenesten betales via deres "nationale" kreditkort.
M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Hvem gør det? Hvem er "de"? |
||
![]() |
||
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
|
Jeg har før brugt prepaid visa til HULU. Men der findes også andre.
https://usa.visa.com/pay-with-visa/cards/card-finder/prepaid-finder-page.html |
||
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
||
![]() |
||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
|
Man kan købe et prepaid card i usa, med f.eks. 30$, det gjorde jeg da jeg ville se Hulu plus, jeg opretteder abbonementet med kortet, og har derefter købt Hulu plus prepaid card på ebay, som jeg har brugt siden, det har snart virket i 3 år.
Redigeret af atdjei - 06-Marts-2016 kl. 20:09 |
||
![]() |
||
|
OK. Jeg troede ikke man kunne bruge sådan noget til Netflix. Prepaid kan vel ikke sidestilles med et kreditkort son jeg egentlig troede var adgangsbilletten til Netflix. Man kan f.eks ikke betale Netflix med Dankort.
|
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Dankort er ikke et internationalt betalingskort og kan derfor kun bruges i Danmark...
Visa derimod kan bruges i hele verden. På netflix kan der både betales med pre-payed (debit) kort og kreditkort. Fx. Visa, Visa Debit, Mastercard, Mastercard debit. Debit kortene kan købes i USA som "gavekort" mange steder.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |