|
Netflix driller på Panasonic CXC725 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
sd2100
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis vi kun taler smart tv og ikke billedkvalitet, så må jeg desværre være MEGET uening. De problemer med Firefox OS, har jeg fra en bekendt også hørt om. Men, min egen erfaring med LGs WebOs er helt i top. Der har ALDRIG været nedbrud eller frysning i en eneste app (bruger mest Netflix, Viaplay og youtube). Det er så stabilt, at Mister Perfect (Apple TV3), der længe har været backup, hvis det skulle gå galt, er sendt på velfortjent pension i sommerhuset. ATV3 audiostream rolle er nu overtaget af Chromecast Audio (ved godt det var en sidebemærkning).
|
||
MortenKBH
Guld medlem Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg taler kun smart-tv-delen.
Har kigget på en vens LG , og må medgive at det er lysår foran mit Panasonic. Skal dog siges at de også er ved at have nogle år på bagen. |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan slet ikke sammenligne, dit Panasonic med dem fra 2015. Det er jo et helt andet styresystem, som er kommet på. Og det virker en del bedre, end de forrige.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
MortenKBH
Guld medlem Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men åbenbart stadigvæk problemer med Netflix 😉
|
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
Beatwolf
Junior bruger Oprettet: 16-Juli-2015 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja kan i ikke tage jeres privat snak et andet sted hen. Jeg oplever samme problem her. Det hjælper somme tider at signe ud af alle devices via browser, slukke og tænder igen. Det er bare uholdbart, og det har stået på i flere måneder, siden den sidste firmware update.
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nååååhh.....ligesom Samsung-ejere som ikke kunne se Netflix i flere måneder indtil der kom en opdatering? Jeg har en 2014 Panasonic, hvor Netflix fungerer perfekt! Har ikke "hikket" én eneste gang. I det hele taget fungerer hele smartdelen ganske hurtigt og helt flydende. M.v.h. |
||
Beatwolf
Junior bruger Oprettet: 16-Juli-2015 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Faldt over en mulig løsning på reddit:
"I have my TV connected both wirelessly and wired, decided to disable the wireless connection by turning off the 'Easy Mirroring' setting under the Mirroring settings in the Network section of the Main Menu. Restarted Netflix and it works again! Hope this additional solution is also helpful to others, it is now up to I believe Panasonic, together with Firefox presumably, to come up with a solid, structural solution for this nasty bug, via a software update." Får lige afprøvet det så snart jeg har tid, det lyder som et godt bud. https://www.reddit.com/r/netflix/comments/3jo5i6/cannot_watch_any_title_on_my_smart_tv_unless_i/
|
||
Donkey87
Bruger Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nåååeeehhh ligesom Panasonic i januar 2015 udtalte "vi arbejder på en tv2 play løsning til Firefox tv". Hvilken måned og hvilket år er vi i nnu?
|
||
Donkey87
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rettelse... Til deres smart-tv. Ikke specifikt Firefox
|
||
Donkey87
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virker tv2 play flydende på dit 2014 tv?
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen anelse, da jeg ikke bruger TV2 Play.
M.v.h. |
||
Donkey87
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok. Problemet med Netflix på Samsung er ligegyldigt da jeg ikke bruger det
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |