recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix driller på Panasonic CXC725
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix driller på Panasonic CXC725

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 07:57
Jeg ved ikke hvad Panasonic har af planer med TV2 Play, men TV2 Play har for nyligt udtalt på FB at de ingen planer har for TV2 Play på Panasonic. Jeg læste også i januar at Panasonic arbejdede på understøttelse.
Til top
Donkey87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2015
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donkey87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 08:30
Ja januar 2015?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Donkey87 Donkey87 skrev:

Ok. Problemet med Netflix på Samsung er ligegyldigt da jeg ikke bruger det


Jeg skrev vist ikke at det var ligegyldigt, blot at jeg ikke vidste det!
Jeg var nu set efter det, og kan ikke se en app, til TV2 Play.

M.v.h.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 09:35
Jeg har et cx700 og har relativt ofte problemer med netflix via smart tv delen. Jeg har haft tv´et 4 mdr og det har i hvert fald været ubrugeligt 6-8 gange. Sikkert flere, men jeg bruger ikke netflix såååå tit eller også har jeg været uheldig at ramme de samme dage.

Jeg tror ikke på tv2 play til Panasonic. Firefox er dødt i mine øjne, lige såvel alt andet smart tv (desværre).
Smart tv er simpelthen den mærkeligste størrelse syntes jeg. Det kune være så godt men er det langt fra. Ubrugelige apps (langt det meste) og styresystemer der lader livet år efter år og derfor ikke understøttes længere. Vel på nær samsung
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 09:37
Er der nogen af jer der bruger browseren til noget egentlig?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Donkey87 Donkey87 skrev:

Ja januar 2015?


Ja 2015

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg tror ikke på tv2 play til Panasonic. Firefox er dødt i mine øjne, lige såvel alt andet smart tv (desværre).


Jeg tror heller ikke på TV2 Play på Panasonic. Jeg tror også at Firefox OS er lagt i graven når der til næste år kommer nye modeller. Jeg giver heller ikke noget for Smart-delen i noget TV, og fatter ikke de sovser det ind og tåger rundt som var de total blinde.
Til top
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juni-2007
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperCph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 10:13
Jeg har også flere gange haft problemer med Netflix på min P55VT50 (2012). Det virker som om den går galt når der opdateres noget i Netflix's netværskstruktur. Jeg gætter på at der er nogle netværksinfo der bliver cachet i appen for længe. Alt med de-link device osv hjælper ikke. Heller ikke den 'hemmelige' procedure hvor man skal trykke en speciel sekvens på remoten for at resette Netflix. Og i den OS jeg har kan man ikke bare afinstallere appen. 

Jeg fandt to ting der hjælper. 

1) Total factory reset (ikke populært at skulle lave alle indstillinger fra bunden).

eller

2) Skifte netværk. I praksis gør jeg det at jeg bruger opretter et hotspot med min mobil som kører via 4G. Sætter TV'et på denne. Starter Netflix. Alt går så ok. Starter lige en film, og stopper den igen. Herefter går jeg ud af Netflix. Dropper hotspotten. Sætter TV'et tilbage til den gamle forbindelse(kablet). Herefter kører Netflix igen ok (i nogle måneder).

Ingen af mine andre Netflix klienter har dette problem. Og de kører på samme netværk.

Jeg har dog købt mig et ATV4 i stedet nu, og så er problemerne løst mere permanent.


Redigeret af JesperCph - 22-Februar-2016 kl. 10:14
Panasonic P55VT50
Dynaudio Xeo 3
Sonos
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af JesperCph JesperCph skrev:

 

Jeg har dog købt mig et ATV4 i stedet nu, og så er problemerne løst mere permanent.

En ATV4 er ikke løsnigen for mig, da jeg også gerne vil se 4K indhold...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 22:48
Jeg har gode erfaringer med Nvidia Shield. Super fed afspiller.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu