|
Netflix driller på Panasonic CXC725 |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke hvad Panasonic har af planer med TV2 Play, men TV2 Play har for nyligt udtalt på FB at de ingen planer har for TV2 Play på Panasonic. Jeg læste også i januar at Panasonic arbejdede på understøttelse.
|
||
Donkey87
Bruger Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja januar 2015?
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skrev vist ikke at det var ligegyldigt, blot at jeg ikke vidste det! Jeg var nu set efter det, og kan ikke se en app, til TV2 Play. M.v.h. |
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et cx700 og har relativt ofte problemer med netflix via smart tv delen. Jeg har haft tv´et 4 mdr og det har i hvert fald været ubrugeligt 6-8 gange. Sikkert flere, men jeg bruger ikke netflix såååå tit eller også har jeg været uheldig at ramme de samme dage. Jeg tror ikke på tv2 play til Panasonic. Firefox er dødt i mine øjne, lige såvel alt andet smart tv (desværre).
Smart tv er simpelthen den mærkeligste størrelse syntes jeg. Det kune være så godt men er det langt fra. Ubrugelige apps (langt det meste) og styresystemer der lader livet år efter år og derfor ikke understøttes længere. Vel på nær samsung
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen af jer der bruger browseren til noget egentlig?
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja 2015
Jeg tror heller ikke på TV2 Play på Panasonic. Jeg tror også at Firefox OS er lagt i graven når der til næste år kommer nye modeller. Jeg giver heller ikke noget for Smart-delen i noget TV, og fatter ikke de sovser det ind og tåger rundt som var de total blinde. |
||
JesperCph
Junior bruger Oprettet: 04-Juni-2007 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også flere gange haft problemer med Netflix på min P55VT50 (2012). Det virker som om den går galt når der opdateres noget i Netflix's netværskstruktur. Jeg gætter på at der er nogle netværksinfo der bliver cachet i appen for længe. Alt med de-link device osv hjælper ikke. Heller ikke den 'hemmelige' procedure hvor man skal trykke en speciel sekvens på remoten for at resette Netflix. Og i den OS jeg har kan man ikke bare afinstallere appen.
Jeg fandt to ting der hjælper. 1) Total factory reset (ikke populært at skulle lave alle indstillinger fra bunden). eller 2) Skifte netværk. I praksis gør jeg det at jeg bruger opretter et hotspot med min mobil som kører via 4G. Sætter TV'et på denne. Starter Netflix. Alt går så ok. Starter lige en film, og stopper den igen. Herefter går jeg ud af Netflix. Dropper hotspotten. Sætter TV'et tilbage til den gamle forbindelse(kablet). Herefter kører Netflix igen ok (i nogle måneder). Ingen af mine andre Netflix klienter har dette problem. Og de kører på samme netværk. Jeg har dog købt mig et ATV4 i stedet nu, og så er problemerne løst mere permanent.
Redigeret af JesperCph - 22-Februar-2016 kl. 10:14 |
||
Panasonic P55VT50
Dynaudio Xeo 3 Sonos |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En ATV4 er ikke løsnigen for mig, da jeg også gerne vil se 4K indhold...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
xalodogan
Guld medlem Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har gode erfaringer med Nvidia Shield. Super fed afspiller.
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |