recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix i DK

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix i DK
    Sendt: 15-August-2012 kl. 07:22
Hej
Så blev det officielt
Netflix i DK.
Bliver spænderne om der bliver adgang til andre ting end på US abbonoment

Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 09:41
Hvis "bare" vi kan få samme udvalg som i US og til nogenlunde samme pris er det i mine øjne døden for de forskellige selskabers 'film pakker'. Jeg må indrømme mine fingre er krydset hårdt i forhåbning Smile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 09:45
Lækker nyhed.   Men prisen er jeg bange for.

Tror den bliver mere en på US site.        Men er da klar til at prøve det.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 10:03
Mon ikke man kan se det danske udvalg ved og bruge den " rigtige" dns istedet for unblock.
Så burde netflix jo se os i DK.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Mikkel.C Mikkel.C skrev:

Hvis "bare" vi kan få samme udvalg som i US og til nogenlunde samme pris er det i mine øjne døden for de forskellige selskabers 'film pakker'. Jeg må indrømme mine fingre er krydset hårdt i forhåbning Smile

Du får ikke adgang til samme udvalg som i USA.
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:08
Hvorfor? Forudser du allerede nu vores venner i de forskellige rettighedshaver-organisationer still sig på bagbenene? Jeg indrømmer det ser sort ud når jeg f.eks ikke engang kan få lov til lovligt at streame f.eks Metallica og AC/DC på wimp, er chancen for at se US serier nok ikke god Tongue

Jeg synes jeg læste et sted af de engelske kunder kan købe fuldt US indhold for 3£ ekstra om måneden, så lad os nu se.

Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:30
jeg trå at pris samt udvalg vil går at den ikke vil være særlig interessent i DK.. ...men ok der er begyndelser vi må ser hvad der kommer på sigt 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:37
Hvis man kan sammenligne priser med Spotify, så blev $9,99 til 99 kr.
Netflix koster $6,99 - det skulle så blive 69 kr. i Danmark.

Venlig hilsen
KB
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

jeg må indrømer at jeg kener ikke indhold på netflix  og hvornår de ny film fra bluray udgivelser komer på den...... for hvis indhold ikke er tilfredstilende så er  den intet verd for mig ...jeg tvivler stærk at den kan erstatte tur til blockbuster 

Redigeret af sani - 15-August-2012 kl. 13:45
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:54

Hvorfor? Forudser du allerede nu vores venner i de forskellige rettighedshaver-organisationer still sig på bagbenene?

Netflix har ikke licens til at vise deres amerikanske udvalg herovre. Der skal laves helt nye aftaler med distributørerne.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

jeg må indrømer at jeg kener ikke indhold på netflix  og hvornår de ny film fra bluray udgivelser komer på den...... for hvis indhold ikke er tilfredstilende så er  den intet verd for mig ...jeg tvivler stærk at den kan erstatte tur til blockbuster 

Jeg kender heller ikke udvalget af film, men det jeg har kunnet strikke sammen ved at læse andre steder, er at Netflix kun har ældre film - ingen premierefilm. Og med tv-serier, der mangler HBO serier.

Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:57

Jeg synes jeg læste et sted af de engelske kunder kan købe fuldt US indhold for 3£ ekstra om måneden, så lad os nu se.

Det er vist en and, medmindre der refereres til at man opretter en konto hos Unblock-Us, og bruger deres service til at få adgang til US-indhold derigennem.
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu