|
Netflix i DK |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2012 kl. 07:22 |
|
Hej
Så blev det officielt
Netflix i DK. Bliver spænderne om der bliver adgang til andre ting end på US abbonoment |
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis "bare" vi kan få samme udvalg som i US og til nogenlunde samme pris er det i mine øjne døden for de forskellige selskabers 'film pakker'. Jeg må indrømme mine fingre er krydset hårdt i forhåbning
![]() |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
|
Lækker nyhed. Men prisen er jeg bange for.
Tror den bliver mere en på US site. Men er da klar til at prøve det. |
||
![]() |
||
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
|
Mon ikke man kan se det danske udvalg ved og bruge den " rigtige" dns istedet for unblock.
Så burde netflix jo se os i DK. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12481 |
|
Du får ikke adgang til samme udvalg som i USA. |
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
|
Hvorfor? Forudser du allerede nu vores venner i de forskellige rettighedshaver-organisationer still sig på bagbenene? Jeg indrømmer det ser sort ud når jeg f.eks ikke engang kan få lov til lovligt at streame f.eks Metallica og AC/DC på wimp, er chancen for at se US serier nok ikke god
![]() Jeg synes jeg læste et sted af de engelske kunder kan købe fuldt US indhold for 3£ ekstra om måneden, så lad os nu se. |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
jeg trå at pris samt udvalg vil går at den ikke vil være særlig interessent i DK.. ...men ok der er begyndelser vi må ser hvad der kommer på sigt
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
|
Hvis man kan sammenligne priser med Spotify, så blev $9,99 til 99 kr.
Netflix koster $6,99 - det skulle så blive 69 kr. i Danmark. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
jeg må indrømer at jeg kener ikke indhold på netflix og hvornår de ny film fra bluray udgivelser komer på den...... for hvis indhold ikke er tilfredstilende så er den intet verd for mig ...jeg tvivler stærk at den kan erstatte tur til blockbuster
Redigeret af sani - 15-August-2012 kl. 13:45 |
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12481 |
|
Netflix har ikke licens til at vise deres amerikanske udvalg herovre. Der skal laves helt nye aftaler med distributørerne. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
|
Jeg kender heller ikke udvalget af film, men det jeg har kunnet strikke sammen ved at læse andre steder, er at Netflix kun har ældre film - ingen premierefilm. Og med tv-serier, der mangler HBO serier. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det er vist en and, medmindre der refereres til at man opretter en konto hos Unblock-Us, og bruger deres service til at få adgang til US-indhold derigennem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |