|
Netflix kvalitet*update 18 maj* |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sorry den skulle have været til lunddal
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg svarede på hans vegne. Der er også skruet ned for UHD-abonnenter.
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld men mit hoved virker ikke så godt idag, har haft hovedpine i et par dage, så tak for svaret👍
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bliver spændende at se om kvaliteten bliver bedre, når folk er tilbage på arbejde igen verden over, eller det her kvalitetsproblem bare dækker over noget helt andet.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8556 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har bl.a. også set Extraction, og den stod fint. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør det ikke. Det er bare Netflix der sparer nogle penge, under dække af at gøre noget godt under coronakrigen. |
||
perkjaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også en at Netflix's egne 4K produktionen. Dem har de ikke skruet så meget ned for.
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det tror jeg desværre også at du muligvis kunne have ret i. Netflix’s kundeservice gav mig beskeden tidligere at der ikke er ændret i Danmark på billedkvaliteten som i andre lande.
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg foretrækker personligt at billedkvaliteten er rimelig ens på hele Netflix’s katalog, de store forskelle jeg har set er kort og godt uacceptabelt, men ja selvfølgelig skal der være forskel på HD og 4K abonnement. Man kan kun håbe på at Appletv+ får et større udvalg, for der er kvaliteten trods alt efter min mening “dejlig sprød”
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 3954 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld jeg blander mig. For et par år siden, havde jeg det problem. Hvor Netflix påstod det var mit net der var problemet, hvor jeg fik af vide fra fibia, da jeg krydstjekket hos dem, og der sagde fibia, at Netflix var igang med at skifte serverne ud hos flere af de danske ISP'ER. Som ville løse det. Nu ved jeg ikke hvem i har som ISP'er men det kunne være spændende at høre fra dem. Jeg har ikke selv Netflix for tiden, da der ikke var noget vi så og der først kom noget til efteråret, så jeg kan desværre ikke selv teste med. Det var kun en idé
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa her
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der helt sikkert nu. Jeg synes også at der gik et stykke tid før det "ramte" mig, men der er helt sikkert sket noget. Deres egne serier kan godt ses. Jeg har set Never Have I Ever og er i gang med anden sæson af Dead to Me, og det ser fint nok ud. Førstnævnte målte jeg til lige under 2 Mbps. Det kan hjælpe at bruge en DNS-unblocker som f.eks. Getflix, men der er man underlagt andre forhold der kan gøre kvaliteten uacceptabel. Jeg har fulgt samtlige vejledninger de har peget mig i retning af, og de har også opdateret noget vedrørende Netflix efter min henvendelse. Det virker for det meste fint. |
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |