|
Netflix nede i aften og NU ! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2014 kl. 12:53 |
Heysa,
Er Jeres Netflix også nede ? I går skulle jeg se film med kæresten ved 22 tiden, og den virkede ikke på min Samsung app på Samsung TV'et. Prøvede så på min pc, og kunne kun logge på efter 3 forsøg. Tænkte det var spidsbelatning kl 22, der forårsagede problemet. Her til formiddag kl 11.30 kan jeg hverken åbne Netflix siden på min kærestes PC, min egen iMac computer og ej heller logge på på den indbyggede Netflix app på min kærestes Samsung TV. Har prøvet at søge efter andre med lignenede problem, men uden 'held' ![]() Redigeret af dr.ralph - 27-Juni-2014 kl. 12:54 |
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problem på min telefon.
Loggede fint ind og loadede uden problem en film |
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Ingen problemer her :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Mystisk - alt andet net virker her, bare ikke Netflix
![]() |
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
![]() |
|
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
http://www.downforeveryoneorjustme.com/Netflix.com
Redigeret af Splinten - 27-Juni-2014 kl. 22:38 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
jeg have problmer igår hvor hovet siden ikke ville virke men google bare netflix og tog et af under siderne google har så kom jeg ind den vej ved ikke om det kan være en bog der kommer en gang imelem |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7229 |
Virker helt fint på ATV 3. Har lige set Smølferne 2.
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Ingen problemer her. Har ikke Netflix men hiver blot en skive på hylden når jeg vil se...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |