|
|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar
|
Side <1234 9> |
| Forfatter | |||
Treated
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-December-2014 kl. 23:23 |
||
|
Så er en chromecast da noget billigere og nemmere
|
|||
![]() |
|||
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 20027 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 00:04 |
||
Billigere - uden tvivl, men kræver den ikke et stykke udstyr der kan streame Netflix til den? (mobiltelefon, tablet eller pc) AppleTV kan køre Netflix direkte på boksen. Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 00:50 |
||
Jow jow... M.v.h. |
|||
![]() |
|||
PerW
Guld medlem
Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 06:45 |
||
|
Jeg har et Samsung F8005 og jeg har ingen problemer med at starte Netflix på Samsung.
Jeg har dog tidl. haft problemer med mit Samsung og nogle af netfunktionerne. Her hjalp det at ændre DNS til 8.8.8.8 i netværksindstillingerne. Men netflix kommer stadig kun i 2 kanals DD ØV |
|||
![]() |
|||
mitri
Bruger
Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 12:30 |
||
Jeg ved godt at dette er lidt uden for topic, men blot lige for at kommentere på PerW. Det er nøjagtigt det samme med mit Samsung F8005, da jeg købte TV´et for et års tid siden virkede Netflix (incl. 5.1 lyd) upåklageligt. Jeg har kontaktet både Samsung og Netflix. Samsung siger det er Netflix der har et problem, og kontakter man Netflix siger de, at de er klar over problemet, og at de arbejder på sagen sammen med Samsung, og man skal afvente en opdatering. Det har de sagt i nu et halvt år.......jeg er IKKE imponeret over tidshorisonten.........og jeg er SLET IKKE imponeret over at en storproducent af Smart-TV som SAMSUNG og en streaming tjeneste som Netflix ikke har mere styr på om deres produkter arbejder ordentligt sammmen. De er for store......så det er tilsyneladende ligegyldigt, at tingene ikke "spiller" overalt. Jeg har en Apple tv boks til Netflix, og det fungerer fint......godt billede og god 5.1 lyd. Det er bare pisse irriterende, og for dårligt , når man nu har et Smart-tv til 8000kr. eller mere, at producenterne så ikke sørger for at softwaren er iorden. Michael. |
|||
|
Samsung QD-OLED S95B.
Apple TV 4K DENON AVR-X2800H. 2x Dali Opticon 6mk2. 1xDali Opticon Center. 2xDali Facon Bag. Waoo 500/500 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31
--
Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 12:50 |
||
|
@mitri
Lyder underligt? Jeg har et F8005 og her virker Netflix uden problemer. Har du sørge for at dit TV har seneste firmware (1122.2 fra 2/12 2014).
|
|||
![]() |
|||
Treated
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 12:55 |
||
Man skal da være heldig at rende ind i en person som ikke har en tlf, som er en smartphone. Går lidt ud fra de fleste har sådan en tingest.
|
|||
![]() |
|||
torbenan
Bruger
Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 16:22 |
||
|
Havde optalte problem på mit TV, da det var ny installeret for ca. 3 måneder siden. Problemet løste sig selv i løbet af det første døgn (måske er der sket en firmware opdatering i mellemtiden) og det har Netflix har fungeret upåklageligt siden.
Forslag om at bruge Mobilen, tablet eller pc falder ikke i min smag. Jeg købte et SmartTV for at undgå, at skulle have gang i mere en TV, når jeg skulle se Netflix. |
|||
![]() |
|||
PerW
Guld medlem
Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 16:44 |
||
Jeg har lige opdateret FW og jeg har stadig problemet. Og hvis jeg ser noget i Netflix og klikker på Info, får jeg at vide at Audio er Stereo. |
|||
![]() |
|||
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40848 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 16:49 |
||
|
Ja, der er åbentbart problemer med at få Multikanal lyd fra TV, bruges derimod deres Recorder, så er der ikke det problem, fin 5.1 derfra. |
|||
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
bentpetersson
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2445 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 17:23 |
||
Når andre har et tilsvarende TV, der virker, så er det næppe netflix eller samsung, som du behøver bruge vreden på. Fejlen ligger heldigvis for dig i dit regi. Eller mener du noget andet? |
|||
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
PerW
Guld medlem
Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2014 kl. 17:43 |
||
Jeg har lige snakket med NetFlix og F8005 modellen ar denoteret som værende en model der er problemer med, mht. lyden. Så det er nok Samsung eller netflix der har et problem. |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <1234 9> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |