|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Vi har i flere omgange forsøgt at få Samsung til at komme med en løsning, så nu har vi kørt kritikken online:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1421150865 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Mærkeligt at det kun er nogle tv der har fejl,jeg har et hu 7505 som er nævnt på flatpanels som jeg kører kablet med en 50/5 forbindelse og jeg har ingen problemer med netflix overhovedet,heller ikke 4k,det virker bare.
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Jeg har et F9000 + 2014 boks og har ingen problemer med netflix eller ikke i 4k
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Jeg har også F9005 + 2014 Boks - Der var problemer indtil man opdaterede firmware !!!
Men det er da længe siden nu.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Jeg har et 7005 købt sidst i dec. Ingen problemer med netflix hos mig. Kører 60/60 wifi
og firmware 1200 |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Netflixfilm kører fint og super på min F9005 med 2014 evolution kit. Også i 4K.
Nogle har haft problemer, fordi de har valgt et forkert landevalg, da TVet blev taget i brug, eller har ikke fået opdateret deres apps. Der findes videovejledning hertil på youtube |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Laksepote ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 30 |
Godt nok mærkeligt. Mit virker stadig ikke. Hvilken version Netflix kører dit tv?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
F-serien er ikke ramt så vidt vi forstår og kan læse andre steder (problemet er ikke isoleret til Danmark).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Der er et indlæg på nettet der siger man skal tjekke om man har et Netflix ESN nummer. Det kan ses ved følgende valg: Menu / Support / Contact Samsung. Gå en skærm ned og se nummeret under "Smarthub".
Hvis der ikke står et nummer, skal man (ifølge førnævnte indlæg) ringe til Samsung. De skulle kunne nulstille via fjernsupport, så man får tildelt et Netflix ESN nummer.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Torben nævner, at det tilsyneladende er H7xxxmodellen, det er problemer med.
Skriv hvis I har H7xxx modeller, der fungerer, så kan vi måske lokalisere problemet. Om fejlen ligger hos Netflix, Samsung eller brugeren |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Jeg har valgt at slå auto update fra så en evt update ikke ødelægger min adgang til netflix for det lyder jo til at jeg er heldig at det virker.
ang hvilken version netflix jeg har så ved jeg ikke hvor jeg tjekker det? |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |