|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar ![]() |
Side <1 56789> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du har et ESN nummer, så får du ikke den omtalte fejl. Vær glad :-)
Klaus |
|
![]() |
|
Laksepote ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 30 |
Det er desværre ikke rigtigt. Jeg har et ESN nummer, men får stadig fejlen!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Pis, så må bedste råd være at tage fat på Samsung, eller købe en AppleTV (eller lignende ekstern Netflix player). Klaus |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
De få gange hvor mit Netflix ikke spiller 100% er det også den besked jeg får. Hos mig løses det nemt ved enten at slukke og tænde fjernsynet på kontakten eller at genindlæse Netflix - altså logge ind igen. |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Idag kommer mit TV med en meddelse om at der er en ny opdate !
Men med alle de problemer der skrives om at bla netflix ikke virker, skal jeg ikke lige have noget opdateret før jeg er sikker på, at jeg ikke også, kan få disse problemer hvis jeg siger ja til denne opdate ! Mit Tv køre med ver. 2180 og den nye er ver. 2200 Mit netflix køre med ver. 2180,4/A1,0 Mit Tv har kørt netflix uden nogen form for problemer fra dag et
![]() Redigeret af cccd - 14-Januar-2015 kl. 18:02 |
|
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
Har et ESN nr og ingen problemer med mit Hu7505
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Iflg. tråden om emnet, på flatpanels.dk, så er det Samsung 7xxx TV som er ramt, som er produceret i eller efter november 2014.
En mulig løsning på problemet skulle være, at opdatere til seneste firmware version, og herefter nulstille smarthub'en. Slukke TV'et i 30 min. Herefter genindlæse/gendanne smarthub (hav tålmodighed ved punkt 7 - kan tage 10 min. at genindlæse alle apps!). Herefter skulle Netflix fungere. M.v.h. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
SIDSTE NYT.
Da det er svært, ja, næsten umuligt at skrive til Samsung, skrev jeg igår en meddelelse via deres pressekontakt. Jeg er netop blevet ringet op fra Samsung, der opfordrer ALLE, der har problemer med Netflix, om at telefonere til Samsungs support. Dette vil hjælpe dem med at fastlægge og løse problemet. Samsung arbejder hårdt med at finde en løsning og havde håbet at (hedder den 1200.2 firmware) at denne firmware ville løse problemet, men det har den desværre ikke gjort. Samsung bad mig om at skrive ovenstående. Tilsyneladende er der problemer med Netflix på i hvertfald 2 modeller heraf H7xxx, som vi især kender her på forummet, men jeg synes også at have læst om andre modeller, der havde problemer herinde. Fejlen ligger hos Samsung erkender man. Og man forstår udmærket, at brugerne er nervøse for opdatering, når Netflix virker. Også frustrationen over at have købt et TV, der ikke virker mht til Netflix, når grundlaget netop var at kunne se Netflix, forstår man. Så RING TIL SAMSUNGS SUPPORT, hvis jeres Netflix ikke virker. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Venstre hånd hos Samsung ved åbenbart ikke, hvad højre hånd laver!!
Iflg. tråden på flatpanels.dk, så har en forhandler fået at vide, fra Samsung, at fejlen skyldes at de TV som er produceret fra november '14, og frem, åbenbart er blevet udstyret med en ældre version af Netflix-app'en, og at dette er årsagen til fejlen! Og at den fremgangsmåde jeg nævner i forrige indlæg, kan få app'en opdaterer - og derved til at fungere. Andre igen, er lykkedes med at slå sikkerhedsindstilligen på deres TV fra, og derved fået Netflix til at virke! Det er sat** noget rod! M.v.h. |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Sæt kryds i kalenderen Henrik - jeg er undtagelsesvis HELT enig med dig her ![]() |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Enig med jer.
Men jeg ser også det, som Henrik og jeg skriver, som samme sag. På en anden tråd lykkedes det forummet at få HBO til igen at fungere ved netop at opdatere apps. Men hvor mange kan det det eller tør det? Og de, der siger, at de har opdateret apps, har vel næppe. De har nulstillet TVet, men har de også særskilt sat smarthub til at opdatere? Jeg tror, at Samsung udsender en firmware, hvor det sker helt af sig selv. Fordi at det andet er for kompliceret for mange. Dette løser også problemet for de der ikke kan eller som gør det forkert. Det mindste man kan gøre, er dog at ringe til Samsungs support. En debat herinde fører kun til noget, hvis man forsøger at gøre som fx Henrik, jeg og andre har foreslået. Og derefter give løsningen videre. Redigeret af bentpetersson - 15-Januar-2015 kl. 13:11 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
bentpetersson: Det var dog en særdeles arrogant kommentar. Har du selv siddet med problemet, ringet til Samsung og fået dit TV til at fungere med de løsningsforslag der kommer? Henrik B, har du fået dit TV til at fungere med det løsningsforslag du kommer med? JEG har talt med Samsung, som erkender, at nogle H7005 ikke komemer til at virke med Netflix, før der kommer en firmwareopdatering. JEG har nulstillet TV JEG har nulstillet Smart Hub og geninstalleret og opdateret apps. Dette er desuden prøvet ud fra adskillige løsningsforslag. Blandt andet det Henrik foreslår, men også ved at ændre lokation til et land som ikke Har Netflix. Dette gør at Netflix bliver slettet, og geninstalleret når man går tilbage til Danmark. Derudover har jeg prøvet alle andre løsningsforslag jeg har set og fået foreslået, alle uden virkning. Undskyld det sure opstød, men du kan sgu ikke være bekendt at sidde og gøre dig klog på hvad folk har gjort og ikke gjort, når der virkelig sidder nogen der har brugt mange timer på at få dette til at fungere. Uanset om så folk ikke havde nulstillet smart hub og opdateret Apps, så er det bare ikke godt nok, at Samsung ikke sende en opdatering ud langt før, som retter op på denne fejl. Folk skal ikke sidde og lave alle mulige krumspring, for at få et helt nyt TV til at fungere. Når man ringer til Samsung svarer de i øst og i vest, og nogle har endda fået det svar, at det ikke er et problem de kender til. Jeg vil hellere sige, lad være med at ringe til Samsung, for det er spild af tid, og du får absulut ingenting ud af det, udover den info du allerede har skrevet længere oppe. Redigeret af kims2 - 15-Januar-2015 kl. 16:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |