|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar | Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det har jeg ikke, da jeg ikke har Samsung - og heller ikke skal have det! 25+ år i radiobranchen har lært mig, ikke at købe deres produkter! M.v.h. |
||
kims2
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det kan da også være, at det er både første og sidste gang jeg hopper på den vogn efter dette. Grunden til jeg spurgte var, at der kommer mange mange forslag til hvordan problemet kan løses, og det er også rigtig godt. Problemet er bare, at langt de fleste forslag kun har virket på andre modeller end H7005. Hvis der er nogen der sidder med et H7005, købt fra slut November og frem, og som har fundet en løsning der har fungeret for dem, så råb endelig op:) |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kims2.
Det var nu slet ikke arrogant ment, men det afhænger selvfølgelig af hvordan det opfattes. Men ikke at ringe til Samsung når de anmoder om det, ja, det skal nok hjælpe. Hvorfor returnerer du ikke dit TV? Redigeret af bentpetersson - 15-Januar-2015 kl. 17:15 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
kims2
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke om man kan kalde det arrogant, men at skrive at folk nok ikke har gjort de ting der er beskrevet, det er da at gøre grin med dem der har brugt mange timer på at finde en løsning. Men godt ord igen...jeg er bare, med god grund hvis jeg selv skal sige det, meget træt af Samsungs opførsel over for deres kunder.
Man kan selvfølgelig godt ringe til samsung for at lægge pres på dem, men at ringe med forventning om at de har en løsning, det er nytteløst. Når man flere gange har fået at vide, at løsningen skulle være på plads inden for 1-2 uger, eller en af de nærmeste dage, så bliver man lidt træt. Det er da at pisse på sine kunder. Jeg er uden for de 14 dages fortrydelsesret, men det kan da godt være jeg kan returnere med begrundelsen, at det ikke lever op til beskrivelsen. |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skrev: "har vel næppe".
Tilbage. Jeg forstår godt, at du er sur på Samsung, så kast din vrede der, hvor den hører hjemme. Hvis du har set reklame for dit TV eller hørt det af sælger, at netflix er muligt, er det et væsentligt grundlag til at bruge din returret. Og du har da virkelig vist at du er tålmodig. Livet er for kort til at ærgre sig. Kræv pengene retur. Køb et apparat der aldrig har eller får fejl, men der findes næppe garanti for det. Men det, du og andre har været udsat for, ville jeg ikke finde mig i og heller ikke afvente en løsning, når problemet har stået på fra november. Redigeret af bentpetersson - 15-Januar-2015 kl. 18:05 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg mit nye 65" HU7505 hjem og der er heldigvis ingen problemer med Netflix omend jeg var nervøs under opdateringen ved opsætning.
Heller ingen bleeding, DSE eller banding :)
|
||
biggo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også lige fået et 65" HU7505 hjem i stuen. Jeg vil høre om du oplever det samme som mig i forhold til betragtningsvinkler. Jeg er klar over at panel typen ikke har så gode betragtningsvinkler i forhold til et IPS panel, men jeg oplever at hvis jeg ikke sidder helt i center foran tv'et, så bliver billedet tydeligt udvisket i modsatte side. Det skal ses ved mørke scener: Afstand til skærmen er lidt over 3 meter. Hvis jeg så sidder i højre side, dvs ca. 50cm fra midten, så kan jeg tydelig se at venstre side bliver mere grålig - og modsat. Kan det virkelig passe at fjernsynet er SÅ følsomt over for betragtningsvinkler. Det er jo helt skørt! |
||
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må krybe til korset og indrømme at mit HU7505 er røget retur igen af præcis sammen årsag som biggo skriver.
Beslutnings vinklerne på trods af at jeg sad direkte overfor skærmen var mildest talt horrible. Helt normalt at VA paneler udvaskes når man sidder til venstre eller højre for midten, men når man sidder direkte overfor skærmen på 3-4 meters penge og har sider der er grå og hvor farverne udvasket er det ødelæggende for oplevelsen om aftenen. Ingen problemer i dagstimerne. Det skal selvfølgelig tages i betragtning af fjernsynet er på 65" men selv længere bagud var udvaskningen virkelig slem. Det er uden tvivl et resultat af det AUO panel som Samsung har valgt at bruge. Jeg har oplevet samme HU7505 i 65" med et Samsung panel og der er en verden til forskel. Overvejede at prøve et andet eksemplar men jeg synes jeg har fået nok af Samsung lige pt. Men jeg ved det skal være 60"-65" men om jeg skal over i en Sony X8505 ved jeg ikke. Allerhelst ville jeg gerne have OLED :) Redigeret af Nexeren - 23-Januar-2015 kl. 01:10 |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever ikke dette på mit Panasonic, med VA-panel.
M.v.h. |
||
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever ingen problemer med betragtningsvinklerne på mit 48" 7505.
For et par dage siden sad jeg meget skråt for fjernsynet og havde et fint billede - hvis lige for er 90 grader og væggen er 180 sad jeg vel svarende til 140 grader. Men det er måske en anden paneltype end der bliver brugt til 65"..... |
||
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har læst på avsforums at der udelukkende er Samsung paneler i 48".
|
||
biggo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var rart at få bekræftet at jeg ikke er alene, tak for det, men trist trist at mit også må retur |
||
Besvar | Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |