recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på mit LG PZ950
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på mit LG PZ950

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på mit LG PZ950
    Sendt: 14-August-2012 kl. 11:45
Hvad skal jeg gøre for at få Netflix på mit LG tv.
Jeg er klar ove rjeg skal få ændret min IP til noget US,
men hvordan kommer Netflix Appen ind på mit tv ?
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 11:59
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 12:34
Men er der ikke noget med at man skal ændre regionen på selve tvét også ?
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 12:41
Det kan vel komme an på en prøve. Jeg bruger selv unblock-us med en Boxee Box og ejer ikke et LG tv, så kan ikke prøve det i praksis. Men umiddelbart er svaret nej, da det ikke står i vejledningen.

Du har 7 dages gratis trial, så der er ikke noget der burde holde dig tilbage.

Hvis du klikker på "HOW TO SET UP", så finder du også vejledning til din WD TV LIVE, omend jeg tvivler på at du kan få det til at virke, da WD vidstnok har låst afspillerne til de regioner de er solgt i.

Det eneste du skal gøre er at gå til forsiden og indtaste din email og følge instrukserne du får i emailen. Burde ikke tage mere end 5 minuter at sætte op.


Redigeret af Guyver - 14-August-2012 kl. 12:42
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Guyver Guyver skrev:

Det kan vel komme an på en prøve. Jeg bruger selv unblock-us med en Boxee Box og ejer ikke et LG tv, så kan ikke prøve det i praksis. Men umiddelbart er svaret nej, da det ikke står i vejledningen.

Du har 7 dages gratis trial, så der er ikke noget der burde holde dig tilbage.

Hvis du klikker på "HOW TO SET UP", så finder du også vejledning til din WD TV LIVE, omend jeg tvivler på at du kan få det til at virke, da WD vidstnok har låst afspillerne til de regioner de er solgt i.

Det eneste du skal gøre er at gå til forsiden og indtaste din email og følge instrukserne du får i emailen. Burde ikke tage mere end 5 minuter at sætte op.

Jamen det er også hvad jeg har læst omkring LG tv at de er region låst. :(
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 12:52
Dit tv burde ikke være låst. Det burde kun være berørt af geoblocking, dvs. ligeså snart du ændrer dns i tv'et, så tror det at det er i USA, hvis du altså har startet trial på unblock-us.

WD derimod, såvidt jeg husker, har fået en anden firmware end boksen i USA og der kan dermed slet ikke installeres Netflix på den.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 13:52
Jeg har også såden et tv LG PZ950 giv lyd hvis du finder ud af noget , med at få netflix til at virke
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 23:26
Er det slet ikke nogle som har fået Netflix til at virke på LG 60PZ950 ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 00:08

Køb en Chromecast, så kører det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu