recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på Sony-fladskærme?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på Sony-fladskærme?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Bruger selv Android TV (Shield med version 9 (Pie)), og det er der ingen problemer med. Det er samme OS som i Android TVer, det kan dog være ældre versioner.

Den oplysning er måske lidt vildledende, da man efter min mening ikke kan sammenligne det indbyggede smart tv og en shield. 

Bare lige min mening, måske jeg tager jeg fejl.



Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Bruger selv Android TV (Shield med version 9 (Pie)), og det er der ingen problemer med. Det er samme OS som i Android TVer, det kan dog være ældre versioner.

Den oplysning er måske lidt vildledende, da man efter min mening ikke kan sammenligne det indbyggede smart tv og en shield. 

Bare lige min mening, måske jeg tager jeg fejl.




Det gør du slet ikke. Der er en verden til forskel. Shield virker 1000 gange bedre og mere stabilt end alle TV med Android TV... Til sammen.
Og ja, så tager det heller ikke 1½-2 år at komme med en opdatering.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 19:56
Kan man klistre/gemme den nye Shield bag et OLED ligesom man kan med AppleTV (- LG W undtaget Wink) ? - er der kommet Itunes app til Shield,så man kan leje 4K HDR film ? ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 20:05
 Med et Velcro bånd, så kan den side bag TVet, der er ikke i Tunes til Android TV OS. UHD HDR Film kan lejes på Netflix.


Redigeret af Radiomanden - 29-November-2019 kl. 20:06
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 20:27
OK, - jeg troede Netflix stadig kun tilbød serier og egenproduktioner i 4k HDR,hvilket i min verden er uinteressant  ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

OK, - jeg troede Netflix stadig kun tilbød serier og egenproduktioner i 4k HDR,hvilket i min verden er uinteressant  ? 
korrekt, du kan ikke købe film i Netflix.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 20:31
 Hænger mig ikke i hvem der laver dem, ser dem kun.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 20:34
Dog går der nok ikke længe før ATV+ app'en kommer til Android TV. Det er jo allerede annonceret til Sony TV, så det burde jo kunne virke på alle TV/enheder på den platform.
Og du kan se dine iTunes køb i ATV+ app'en, så til den tid burdet det virke.

Og ja, du kan sagtens klistre den bagpå TV'et. Faktisk er Shield Pro 2019 (2,5cm) tyndere end ATV 4K (3.5cm).

Radiomanden vrøvler dog. Du kan ikke leje 4K på Netflix. De lejer ikke ud :)
Play store lejer ud, men vist kun i 1080p i DK. Opretter du en amerikansk, kan du dog leje 4K der. Men som sagt, så burde ATV+ komme til Android TV inden jul (det var i hvert fald hvad der blev talt om tidligere på året)

Redigeret af Nagash - 29-November-2019 kl. 20:36
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 21:03
sidder og kigger ind i et Sony 65XE9305 gennem Tv2Play app'en derpå... 

"Smart" tv er JAMMERLIGT langsomt herpå.. I sådan en grad at jeg overvejer at gi mig selv noget streaming elektronik i julegave :) 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 21:26
Jeg kan kun anbefale Sony Xf9005 div apps kører upåklageligt og hurtigt hvis man gider at fjerne alt det Bras der er forud installeret (aktiveret) Smilei stuen har vi stadig Windows med kodi og logitech fjernbetjening. Men vi bruger  smart delen på tv mest. 
Men out of the box der kører det langsomt

Mvh 
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 21:28
Nagash_ Jeg gider ikke serier, og har af samme grund droppet Netflix denne vinter, da serier og egenproduktioner efterhånden er blevet deres kardinalpunkt Dead 
Omvendt har premiere film og klassikere i 4k HDR meget høj prioritet her i hjemmet Wink Og der har Itunes/AppleTV jo regeret ret så alene i vores del af verden.
Shield bliver derfor i mine - og sikker også mange andres øjne - et væsentligt mere komplet og attrakktivt produkt når det får Itunes app tilgængeligt . 

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nagash_ Jeg gider ikke serier, og har af samme grund droppet Netflix denne vinter, da serier og egenproduktioner efterhånden er blevet deres kardinalpunkt Dead 
Omvendt har premiere film og klassikere i 4k HDR meget høj prioritet her i hjemmet Wink Og der har Itunes/AppleTV jo regeret ret så alene i vores del af verden.
Shield bliver derfor i mine - og sikker også mange andres øjne - et væsentligt mere komplet og attrakktivt produkt når det får Itunes app tilgængeligt . 

Det var netop heller ikke mig der bragte Netflix på banen. Rettede bare Radiomandens vrøvl. 
Men som sagt, så tror jeg heller ikke Android TV får iTunes. Det er kun Apple TV og Samsung. Alle de andre er kun blevet lovet ATV+ app'en. Men det giver dig mulighed for at se film fra iTunes alligevel. Du skal bare leje/eller købe fra en anden enhed først. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu