|
Netflix US/DK indhold |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det bare mig eller er netflix hamrende dårligt? det hakker, lagger og er rent "streaming mæssigt" pivringe.... og nej det er ikke fordi jeg ikke har tålmodighed.... fruen har siddet idag og undret sig.... til sidst vænnede hun sig til de hak der var.... ????
|
|
![]() |
|
razza ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Hej Juleulven
Hvad er størrelsen på din bredbåndsforbindelse? Hvem er din udbyder? Hvad siger http://speedtest.net/ ?? mvh razza
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Der er mange ubekendte i ligningen ![]() Hvordan modtager du Netflix? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
tak for kommentarere :-)
HTPC, i3, 4gbram, hdmi forbundet p42st50y, dennon reciever. netflix via http linje 20/2 ping dns 9ms diverse tracert overstiger på intet tidspunkt 20ms router er ASUS rt-n66u på yousee cable forbindelse igennem cg3000 m/nat slået FRA jeg har f.eks INGEN u,iddelbare udfordringer med f.eks online spil. forsøgt med og uden QoS på router niveau uden effekt PT syntes jeg ihvertfald det er pivdårligt .... langt værrer end en dårlig Telesync....
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Hmmmm igen gode råd...... kan dog for en trøst nævne, at når du finder problemet, så er der altså mulighed for en meget god oplevelse. Jeg kører Netflix igennem en apple TV og streamer til en ipad, og der står det supert.
Har du prøvet at streame med andre produkter.... evt en bærbar... låne en ipad mm.? Lykke til med fejlsøgningen. Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
efter lidt nærmere test tror jeg det skyldes mit medie center på en måde...
det er bare lidt underligt eftersom ALT andet fungerer 100% korrekt. 1080p, 3d, tv .... ALT ... meen jeg kan se kaster jeg det over på min anden computer 20" ser det meget bedre ud ... jeg må undersøge nærmere hvad der går galt... |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Juleulv: har du tjekket hvilken framerate den kører med? Film kører jo med 23.976 fps så evt. Måske sætte mediacenter til 60 hz måske..
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Online Point: 4750 |
Det skyldes dit mediecenter. Det er et framerateproblem. De fleste film i Netflix kører 24 Hz, men frekvensen er anderledes på det andet indhold. Hvis dit mediecenter ikke automatisk kan detektere både input og automatisk ændre output til skærmen, så tror jeg det bliver svært at finde en 100 % tilfredsstillende løsning, da jeg ikke går ud fra, at du har fået Netflix ind igennem en decideret "app" eller et videoprogram? Kører du det direkte via hjemmesiden?
Prøv f.eks. 60 Hz output, som Bjur nævner.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Nogen der ved om WD TV live 3g automatisk kan detektere både input og automatisk ændre output til skærmen?
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
det kører 100% perfekt hos mig med 12/1 mbit og Apple TV 3 jeg oplever det som bedre end dvd men gennem min oppo bluray er billedet ikke helt ligeså godt men den kører heller ikke netflix protokol 3 som Apple tv gør
|
|
![]() |
|
tak for jeres input alle sammen ... jeg tror helt bestemt det skyldes framerate ja... det er meget sansynligt...
men jeg "faldt" lidt over Viera Connect og her ligger Netflix åbenbart... og via fjernsynet direkte kører det 100% ... Når jeg afspiller via HTPC'en er det jo på en "hjemmeside" direkte via "Silverlight" ... så der sker nok ikke meget detektion der ... |
|
![]() |
|
;-) Godt forslag... den stod til 50Hzp så rettede jeg den til 60HzP men oplevede billedet hoppede en HEL del ... da jeg rettede den til 60Hzi kørte det... godt har jeg Viera Connect meeen det er nu rart, bare at have et link på ens desktop... igen tak for forslagne alle ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |