|
Nexus 6, 9 og Player er kommet |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 18:30 |
http://www.google.com/nexus/
Så er ventetiden ovre. Dog ser det ud til, at Nexus 6 bliver noget dyrere end Nexus 5.
Glæder mig dog til test af alle 3. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja, og Android L blev selvfølgelig til Lollipop :)
|
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne være at min chromecast i stuen skal skiftes ud med en player.
Hvis prisen er OK skal den da prøves.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Lige netop Player, kan bestilles allerede på fredag. Jeg venter dog på en test. Vil ikke købe den endnu, hvis den er låst til Google DNS, ligesom Chromecast.
|
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den ikke er låst skal den bare købes. Men så skal jeg nok have 2 så jeg også kan få adgang til vudu i soveværelset
|
|
Lars_M
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har omgået Googles dns ved at blokere dens adresse via static routes. Så det behøves ikke være en forhindring.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
technology
Funktioner
Tak(0)
|
Kender godt den løsning men jeg ønsker ikke og ændre DNS på min router.
Har et åndsvagt sikkerheds TIK med man in the middel attack osv.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Benyttede jeg også i en periode, men pludselig resulterede det i, at Netflix ikke ville virke på nogle af mine enheder. Selvom det havde virket i månedsvis. Slog det fra og så virkede Netflix igen. Heldigvis er min ene Chromecast så gammel, at jeg nåede at roote den.
|
|
Lars_M
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du ændrer ikke din dns, du forhindrer chromecast i at tilgå Googles dns servere. Så bruger den hvadend dns du ellers bruger.
Jeg havde samme problem med Netflix. Tror det var en fejl fra Google, for problemet forsvandt af sig selv. |
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
Spunk
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt der ingen nyheder er om dette på reformere.dk. Kom nu ind i kampen, der er andre end Apple.
Hvorfor er DNS et problem? Er det pga. US Netflix? |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Player'en ser spændende ud, men der mangler totalt specs på den så man kan se hvad den kan..
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den ser ellers nice ud den player der. Nexus 6 bliver vidst lidt for stor for mig, men lækre specs.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |