recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nexus player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nexus player

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 12:14
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 12:15
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 15:20
Genopliver lige min gamle tråd da jeg stadig ikke kan finde et svar og der forhåbentligt er flere der har erfaring med nexus player nu.

Vi ser idag alt tv over chromecast. Derfor er jeg meget interesseret i og høre om nogle er jer bruger den med cast og tv2 play.
Jeg har læst at den kan vise 50HZ. hvordan ser tv2 play så ud over cast. Er alle de normale 60HZ chromecast problemer væk ?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu