|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Har også "kun" bestilt UK versionen, mest for at spare de sidste penge. De er dyre nok de spil. Glæder mig meget til det kommer i morgen og ender nok med at skulle spilel det meste af dagen ![]() |
|||
![]() |
|||
Quakermire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
||
Så jeg sq igang med spillet.. Sådan set fint nok.. godt realistisk.. god grafik og styring... Man skal bare vende sig lidt til det er på bane denne gang..
Quakermire |
|||
Samsung LE52A656A1F 52"
Onkyo SR805 B&W: CMC/604-S3/601-S2 SUB: Yamaha YST-SW1500 PS3 120GB / Nintendo Wii 1TB SONY Projektor+250" El-Lærred HTPC:Q9550 4GB-DDR - 6TB |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Sidder og venter på posten kommer :D de er sgu altid så sløve hernede.. De skal vel ud efter noget mælk ved bønderne først.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har nu spillet de sidste par timer og synes slet ikke jeg kan stoppe :D det er lige et spil for mig.
Skal prøve online senere i dag og se hvordan det foregår. Jeg kan se en masse folk på en career liste, men ikke mig selv, så er lidt i tvivl om hvordan det hænger sammen |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Spillet havde vidst fået 7/10 ved gamespot, The Good
The Bad
Så jeg tror at jeg venter til at der er billigt/brugt, det der hæmmer mig mest er "modest car selection" og "career mode is very bare-boned". |
|||
![]() |
|||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Tjahee... Gamespot er sikkert nogen af dem der har været mest kritiske i anmeldelsen af Shift. Hvis man gerne vil have et generent overblik af anmeldelser er det meget godt at få sig et generelt overblik på Gamestats, -lidt nede på siden under --> Latest Reviews. Baseret på 27 anmeldelser (incl. Gamespot) får NFS:Shift 9/10, hvilket vel egentligt er meget godt. Jeg tror såmænd det er rigtigt nok, at spillet ikke helt kan finde sine "ben" mellem arcade- og simracer. Det er jo et radikalt skifte fra de seneste NFS titler. Det jeg bedømmer som det vigtigste nu og her, er hvorvidt de der har spillet i nogen dage synes det er sjovt :) Det gør de! Her referer jeg primært til de til tider noget fanboi'ish "racere" på GTplanet. På dem gør det jo næsten ondt at der findes race titler ud over GT ;) Jeg véd bare jeg glæder mig til at få fingeren ud og holde weekend. Komme ud til "banen" og spille Shift indtil vi ikke orker mere. 100" lærred, Sanyo projektor, Dali surround, Playseat og G25 rat. Scenen er sat! |
|||
![]() |
|||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
For de der må være interesserede, et skandihuvian bud på en Shift
anmeldelse fra den svenske udgave af +Shift/">Gamereactor.
|
|||
![]() |
|||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
Jeg tror lige jeg klapper hesten og venter til jeg har prøvet demoen der kommer ganske snart
![]() |
|||
![]() |
|||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
||
Jeg har haft spillet i nogle dage. I bund og grund et ganske udemærket spil. Vel og mærke, hvis det ikke var fordi der er ufatteligt mange bugs / glitches, og nogle andre mangler der trækker voldsomt ned. Det tyder meget på, at de bare har releaset spillet før det var færdig, for at få det solgt inden Forza 3 & GT5 kommer på gaden. Jeg tror dette spil må have verdens rekord i bugs. Bare for at nævne nogle enkelte, er spillet mere eller umuligt at spille med mange af de hurtige biler efter opgradering, fordi de begynder at hoppe helt vildt og uhæmmet rundt på banen Se evt video her. http://www.youtube.com/watch?v=9NFdXu4Bumk&feature=playe r_embedded Udover det var der af en eller anden grund ikke damage på PS3 versionen (Der er netop kommet en patch i dag, der giver damage på PS3) Dertil kommer at lige pludselig forsvinder lyden, eller skærmen bliver helt sort. Biler der ikke kan starte, de bliver bare stående på banen selv om man sætter i gear og giver gas. Biler der ikke står i den rigtige grid position og en hel masse andre ting der bare trækker voldsomt ned. Jeg kan ikke fatte at nogen anmeldere kan give dette spil 9 i karakter. Det tyder helt klart på en eller anden form for bestikkelse, eller også har de bare ikke spillet det i mere end 10 minutter. Udover det har spillet nogle voldsomme mangler. Der ikke er deciderede bugs, men bare til general iritiation. F eks kan man ikke selv konfigurere sin controller eller rat ( kan f.eks ikke bruge nitro på G25 fordi spillet ikke giver mulighed for at konfigurere rattet ) Man kan heller ikke tune sin bil og så afprøve den på en bane, uden at skulle gå hele vejen tilbage til spillets hovedmenu, og derefter ind i tunings menuen, og så hele vejen tilbage til banen igen for at afprøve sine nye tunigs indstillinger. Det kan sgu da ikke være rigtigt at man skal klikke igennem + 10 menuer for at komme til at afprøve sine ændringer. Online er også meget manglet fuldt. Et spil starter automatisk efter 2 minutter. Man kan nærmest ikke nå at invitere venner ind i games, og vælge en bil, før spillet bare starter helt af sig selv. Hosten kan heller ikke sætte setttings som f.eks at alle skal køre i pro mode. Så hvis man kan lide at køre i pro mode med alle aids off, så kommer der bare en eller anden hjernedød dreng på 8 år med alle aids on og kører alle af banen. Spillet har også irreterende lange loade tider. Når alt det så er sagt, så er det faktisk lidt synd, for bag alt det negative gemmer der sig et ret godt spil, som hvis der blev rettet op på de ovenstående fejl sagtens kunne få omkring 8,5 -9,0 i score efter min mening. Men spillets nuværende tilstand er omtrent 5 eller max 6 ud af 10 efter min mening. Forhåbentlig kommer der en patch der kan rette op på nogle af de mangler, men helt ærligt tvivler jeg meget på at EA kan / vil gøre ret meget ud af at opdatere det.
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Det lyder da lidt røv.. Mærkeligt at gamespot ikke har nævnt nogen af de ting du nævner - du er sikker på at den udgave du har fået ikke er "i stykker", det lyder ærligt talt voldsomt med alt det du nævner af "bugs". "Dertil kommer at lige pludselig forsvinder lyden, eller skærmen bliver helt sort. Biler der ikke kan starte, de bliver bare stående på banen selv om man sætter i gear og giver gas. Biler der ikke står i den rigtige grid position og en hel masse andre ting der bare trækker voldsomt ned." Jeg synes at du bør tage kontakt til dem du har købt spillet af, også tage en snak med dem om det.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har godt læst om problemet med Tier4 biler. FPS kan også lige falde i et par sekunder for så at vende tilbage.
Ud over de to ting har jeg ingen fejl/bugs haft. Er enig i at der er for mange menuer at klikke rundt i og loadtider er ikke hurtige nok. På NFS forum er der nogen der har fået byttet deres spil og derefter været fri for nogle af deres fejl, så det kunne du prøve. Redigeret af bibihest - 24-September-2009 kl. 17:16 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Oplever du alle disse fejl selv? Det lyder mest som en komplet opsamling af de bugs/glitches der opleves på tværs af alle tre aktuelle platforme... Nogle af de emner du nævner er klart et spørgsmål om mindre heldig spilstruktur der grundlæggende peger i retning af hastværk fra udviklerens side. Nogle issues ved Shift er bare røvirreterende andre bør fikses snarest. Lidt mærkværdigt at mange af de mest graverende bugs optræder og viser sig når man når op på de lidt højere "tiers" 3+. Lige nu sådan i løbet af ugen har jeg mest tid til lidt "Quick-Race" og er p.t. kun på lvl14, så mange af de mest trælse fejl er ikke såååh tydelige endnu... Overordnet er jeg ganske enig i at "bag alt det negative gemmer der sig et ret godt spil." Indtil videre ganske sjovt og tltaler mig mere end DiRT2 der er lidt for Ex7r3333333me! i stilen til mig. <overflow>
Gælder afaik kun for visse biler på visse baner, z06 som det mest fremtrædende eksempel, derfor betyder det da selvfølgelig ikke at det er iorden, men kan undgås med lidt god vilje.
Visse biler på nogle baner. Flagtøsen der står midt i bilen er godtnok lidt pågående, -ud af min bil tøs, jeg er jo op til hele to meter fra min gridposition... </overflow> Holy Crap! "Gran Turismo 5: March 2010 in Japan" |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |