|
Nokia 9802? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
Neobi/q
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Boksen er "født" med NDS læser så den virker fint med viasat uden nogen problemer :) Den er sågar også på den officielle liste http://www.viasat.dk/kundeservice/tv-boxe
Så der skal kun CA modul til canaldigital og de skulle være relativ nemme at få fingre i.
|
||||
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
||||
henninge
Bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har et modul liggende, som jeg godt vil sælge.
Henninge
|
||||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Virker fint
Citat;
jeg blot kortet i boxen og ringer på tlf. 70121151
er det fint ?
Jeg brugte selv reciveren for 3 år siden (har den endnu, nøjagtig samme reciver som nævnt i tråden)
Jeg var nød til at få et orginal NDS modul fra Viasat, for at undgå denne opringning.
Har iøvrigt modulet endnu, ikke HD...bud over kr. 2000,- modtages gerne
Har også Canal Digital modulet endnu ikke HD , bud over kr. 400,- modtages gerne
|
||||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej.
Bryder lige ind i tråden håber det er ok. Er lige blevet foræret denne box,godt nok en 9902,men er ikke magen til den 9802? Kan man med denne box modtage nogle gratis kanaler? Mvh. |
||||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej, stor forskel:
Link
9902
http://www.sat-receiver-world.com/stopped-m-z/nokia/nokia-mediamaster-9902-s-40-gb.html
Kan tage gratis kanaler Free to air
40 GB Harddisk
m.m.
Link til 9802 på forrige side
|
||||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan konstatere at den ikke har den store værdi. Den gives væk til eventuelle interesserede, ellers ryger den på losseren.
|
||||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for det Larsen. Hvis jeg nu skulle få lyst til at prøve den,hvilken parabol/ hoved skal jeg bruge,det må kunne købes for små penge. Mvh. |
||||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Et vanskelig spørgsmål fordi.
Hvis du skal se Viasat, Canal Digital , Italenske, spanske og tyske gratis skal du have 4 hoveder og holder
Du skal jo også have en switch til de 4 hoveder, samt en parabolskål
Der findes små fikse skåle med indirekte signal, eller en 100 cm alm. skål
Thor er på 0,5 gr vest Canal digital
Sirius er på 5 gr vest (Viasat)
Eurotel er vist på 13 gr. vest ( italienske, spanske, tyske, franske m.fl )
Astra er på 19,2 gr vest (tyske m.fl.)
Hvis du kun vil se gratig tyske m.fl. på Astra:
en 70 cm skål + 1 stk lmb koster ca kr. 500,-
Harald, Fix ,Bauhaus, Bilke, Silvan har dem
Det er en fantastisk fin reciver...
Så der er stor spring
|
||||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Skål til 4 LMB
|
||||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|||
@ Larsen.
Tak for dit uddybende svar. Ved dog ikke om det er umagen værd,at investere i. Mvh. |
||||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kr.269.- + kr 60.- + (kr. 7.- samler) ialt kr. 336,-
Er det dyrt for at kunne se 100- 200 programmer helt gratis ?
|
||||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej. Nej det kan man vel ikke påstå. Mvh. |
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |