recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia 9802?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia 9802?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
notbaldchef Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Oktober-2012
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér notbaldchef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 16:04
En 9802s kører som omtalt okay, det kommer vel bare an på ens forventninger/behov. Så længe vores fungerer, så får den lov at blive. Forøvrigt har Viasat meddelt, at der ikke udvikles ny software mere, men det betyder ikke så meget, for vi har opsagt abo. (Nøjes med 1000 kanaler+ der er gratisBig smile).
Modtager Astra 1 og 2 positionerne, samt en tredje LNB til lidt random-eksperimenter.
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henninge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 19:22
En god modtager, bestemt. Har brugt den de sidste 15-20 år uden et eneste problem.Bruger den med 4 LNB`er uden problemer til både Viasats kanaler og alle de frie kanaler på de andre sat-positioner. Ærgeligt at den ikke kan klare HD.
henninge
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 731
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 21:28
Har selv haft 2stk af denne nokia 9802.
Jeg har stadig parabol 70cm mener den hedder Ravnen,
3-4 hoveder samt dicq-switz med 4 udgange samt et conax modul liggene.
Hvis alt dette har nogen interesse kan det afhentes for en kasse carls jule øl ?

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Har selv haft 2stk af denne nokia 9802.
Jeg har stadig parabol 70cm mener den hedder Ravnen,
3-4 hoveder samt dicq-switz med 4 udgange samt et conax modul liggene.
Hvis alt dette har nogen interesse kan det afhentes for en kasse carls jule øl ?

Dette tilbud er slut, da alt er VÆK !Big smile

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 09:12
Hvornår blev dette til en salgstråd?
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 13:02

Emne: Nokia 9802?
Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 23:05 af E.Larsen

Jeg brugte selv reciveren for 3 år siden (har den endnu, nøjagtig samme reciver som nævnt i tråden)
Jeg var nød til at få et orginal NDS modul fra Viasat, for at undgå denne opringning.
Har iøvrigt modulet endnu, ikke HD...bud over kr. 2000,- modtages gerneSmileSmileSmile
Har også Canal Digital modulet endnu ikke HD , bud over kr. 400,- modtages gerneWink

[/QUOTE]

Det blev det efter dette indlæg !!!

Syntes det var en vanvitig pris !

Derfor mit tilbud,hvis du kunne brug de ting jeg havde, unden det skulle koste en formue  !!
det var  da en billig løsning for dig, at der så var andre der også kunne bruge dette til et sommerhus samt min gl 9802 som han fik med gratis syntes jeg da var helt fint !

Kom i øvrigt først i tank om at jeg havde det liggene da jeg læste dit indlæg Wink

Så lad da vær med at blive fornærmmet over det !

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Jeg var nød til at få et orginal NDS modul fra Viasat, for at undgå denne opringning.
Har iøvrigt modulet endnu, ikke HD...bud over kr. 2000,- modtages gerneSmileSmileSmile
Har også Canal Digital modulet endnu ikke HD , bud over kr. 400,- modtages gerneWink

Undskyld mig, men jeg synes du sludrer. Hvad var det for en opringning du ville undgå?
Det er ikke modulet der afgør om du kan modtage HD, men modtageren.
Og så tvivler jeg på, at du har et NDS modul der virker til Viasat - hvorfor skulle du også have det til en modtager hvor det allerede er indbygget?
Et Conax modul til Canal Digital kan købes mange steder til under 400 kr.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 20:08

Det blev det efter dette indlæg !!!

Syntes det var en vanvitig pris !

Derfor mit tilbud,hvis du kunne brug de ting jeg havde, unden det skulle koste en formue  !!
det var  da en billig løsning for dig, at der så var andre der også kunne bruge dette til et sommerhus samt min gl 9802 som han fik med gratis syntes jeg da var helt fint !

Kom i øvrigt først i tank om at jeg havde det liggene da jeg læste dit indlæg Wink

Så lad da vær med at blive fornærmmet over det !

Fornærmet er så meget sagt, men når jeg nu ikke har noget at bruge boksen til, så har jeg altså heller ikke ret meget at bruge dit NDS modul til. At du fik den solgt er da fint, men det ændrer ikke på at det hører til i en KBS tråd. Ja, jeg leger forum-politi, men hvis alle tråde blev sovset til af folk der liiige havde noget "relevant" til salg, så ville forummet blive ubrugeligt. 

...så lad være med at blive fornærmet over DET.
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Min mor har fået en gammel Nokia 9802 sat-modtager til overs. Det er en gammel sag uden HDMI, men den udmærkede sig ved at den kunne modtage både viasat og canal digital i én box. Er der nogen der kan svare på om sådan en box stadig har en værdi? Kan man gå ud og købe kort i løs vægt og umiddelbart bruge dem i boksen?

NÅ men så må svaret jo være at den boks ikke er noget vær, dog kan den bruges til frie kanaler i evt  et sommerhus hvor man ikke vil have noget af stort værdi stående !

Du kan så forære den væk(gratis) som jeg har gjort med min 9802, men det må du jo så hellere gør via KBS-tråden Wink

Og nej er ikke fornærmmet, ku bare ikke lad vær Smile

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 00:37

NÅ men så må svaret jo være at den boks ikke er noget vær,

NO SHIT - det konstaterede jeg jo på forrige side...

Men nu skal jeg nok lade det ligge. Jeg blev bare lidt frustreret over at INGEN tilsyneladende forstod spørgsmålet. Jeg stod søndag morgen og hjalp min mor med at rydde op, og så skulle jeg vælge mellem at smide den ud eller sælge den, og så håbede jeg på at nogen kunne svare på om den er noget værd inden jeg bare kylede den ud, eftersom jeg ikke lige kunne ringe til Viasat om søndagen og spørge. Men nu ligger den altså på losseren, så emnet er vist uddebatteret.

Men det skal ikke være brok det hele - tak til FORSØGENE på hjælp, det var sikkert velment selv om det var misforstået...
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 00:45
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Men nu ligger den altså på losseren, så emnet er vist uddebatteret.

Det skulle du aldrig have gjort. De kan sælges i østeuropa for over 12.000 kroner!!
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 00:45
Det var en joke!!!
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu