|
Nokia 9802? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
notbaldchef
Ny bruger Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Løsning Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
En 9802s kører som omtalt okay, det kommer vel bare an på ens forventninger/behov. Så længe vores fungerer, så får den lov at blive. Forøvrigt har Viasat meddelt, at der ikke udvikles ny software mere, men det betyder ikke så meget, for vi har opsagt abo. (Nøjes med 1000 kanaler+ der er gratis).
Modtager Astra 1 og 2 positionerne, samt en tredje LNB til lidt random-eksperimenter.
|
|
henninge
Bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
En god modtager, bestemt. Har brugt den de sidste 15-20 år uden et eneste problem.Bruger den med 4 LNB`er uden problemer til både Viasats kanaler og alle de frie kanaler på de andre sat-positioner. Ærgeligt at den ikke kan klare HD.
henninge
|
|
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 731 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv haft 2stk af denne nokia 9802.
Jeg har stadig parabol 70cm mener den hedder Ravnen, 3-4 hoveder samt dicq-switz med 4 udgange samt et conax modul liggene. Hvis alt dette har nogen interesse kan det afhentes for en kasse carls jule øl ? |
|
|
|
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 731 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette tilbud er slut, da alt er VÆK ! |
|
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår blev dette til en salgstråd?
|
|
cccd
Funktioner
Tak(0)
|
Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 23:05 af E.Larsen Jeg brugte selv reciveren for 3 år siden (har den endnu, nøjagtig samme reciver som nævnt i tråden)
Jeg var nød til at få et orginal NDS modul fra Viasat, for at undgå denne opringning.
Har iøvrigt modulet endnu, ikke HD...bud over kr. 2000,- modtages gerne
Har også Canal Digital modulet endnu ikke HD , bud over kr. 400,- modtages gerne
Det blev det efter dette indlæg !!! Syntes det var en vanvitig pris ! Derfor mit tilbud,hvis du kunne brug de ting jeg havde, unden det skulle koste en formue !! det var da en billig løsning for dig, at der så var andre der også kunne bruge dette til et sommerhus samt min gl 9802 som han fik med gratis syntes jeg da var helt fint ! Kom i øvrigt først i tank om at jeg havde det liggene da jeg læste dit indlæg Så lad da vær med at blive fornærmmet over det ! |
|
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld mig, men jeg synes du sludrer. Hvad var det for en opringning du ville undgå?
Det er ikke modulet der afgør om du kan modtage HD, men modtageren.
Og så tvivler jeg på, at du har et NDS modul der virker til Viasat - hvorfor skulle du også have det til en modtager hvor det allerede er indbygget?
Et Conax modul til Canal Digital kan købes mange steder til under 400 kr.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fornærmet er så meget sagt, men når jeg nu ikke har noget at bruge boksen til, så har jeg altså heller ikke ret meget at bruge dit NDS modul til. At du fik den solgt er da fint, men det ændrer ikke på at det hører til i en KBS tråd. Ja, jeg leger forum-politi, men hvis alle tråde blev sovset til af folk der liiige havde noget "relevant" til salg, så ville forummet blive ubrugeligt. ...så lad være med at blive fornærmet over DET.
|
|
cccd
Funktioner
Tak(0)
|
NÅ men så må svaret jo være at den boks ikke er noget vær, dog kan den bruges til frie kanaler i evt et sommerhus hvor man ikke vil have noget af stort værdi stående ! Du kan så forære den væk(gratis) som jeg har gjort med min 9802, men det må du jo så hellere gør via KBS-tråden Og nej er ikke fornærmmet, ku bare ikke lad vær |
|
|
|
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
NO SHIT - det konstaterede jeg jo på forrige side... Men nu skal jeg nok lade det ligge. Jeg blev bare lidt frustreret over at INGEN tilsyneladende forstod spørgsmålet. Jeg stod søndag morgen og hjalp min mor med at rydde op, og så skulle jeg vælge mellem at smide den ud eller sælge den, og så håbede jeg på at nogen kunne svare på om den er noget værd inden jeg bare kylede den ud, eftersom jeg ikke lige kunne ringe til Viasat om søndagen og spørge. Men nu ligger den altså på losseren, så emnet er vist uddebatteret. Men det skal ikke være brok det hele - tak til FORSØGENE på hjælp, det var sikkert velment selv om det var misforstået...
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skulle du aldrig have gjort. De kan sælges i østeuropa for over 12.000 kroner!!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var en joke!!!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |