recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia 9802?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia 9802?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 00:53
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Det var en joke!!!

Tænk, det fangede jeg slet ikke. Jeg er ikke så god til dét dersens ironi.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

[QUOTE=E.Larsen]
Svar:
 
Jeg var nød til at få et orginal NDS modul fra Viasat, for at undgå denne opringning.
 
Svar: Kortlæseren virkede engang imellem, derfor mange opringninger. Jeg ville beholde reciveren eller opsige Viasat, derfor lokkede jeg et modul fra dem....er du med ?
Har iøvrigt modulet endnu, ikke HD...bud over kr. 2000,- modtages gerneSmileSmileSmile
 
Svar: 3 grin...betyder gas men modulet var som "et fundet guldhorn" forstået ?
Har også Canal Digital modulet endnu ikke HD , bud over kr. 400,- modtages gerneWink
Svar: gas..et nyt er billigere
 
 
Undskyld mig, men jeg synes du sludrer. Hvad var det for en opringning du ville undgå?
Det er ikke modulet der afgør om du kan modtage HD, men modtageren.
Og så tvivler jeg på, at du har et NDS modul der virker til Viasat
 
Svar: vides ikke, men du kan da låne det og prøve (ikke HD), det er kortet der afgør om du kan se noget.
 - hvorfor skulle du også have det til en modtager hvor det allerede er indbygget?
Svar: se ovenfor
Et Conax modul til Canal Digital kan købes mange steder til under 400 kr.
Svar: se ovenfor
 
Flemming
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu