|
Nokia Lumia 800 eller 900??? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Aaaah - ok, på den måde. Tja - hvem ved når man først kommer til at bruge telefonen..... Nu skal jeg jo først lige have den plus at jeg lige idag har bestilt at flytte mit mobilnummer fra M1 til Lebara. Lad os sige at jeg sender 100 sms om måneden - det er 10 kr. hos Lebara. Plus lidt andet. Men hos M1 er min regning som regel på omkring 100,- om måneden og jeg har endda "fri 50". Men jeg tror også nok at det er fordi der er et regningsgebyr på 50 kr fordi jeg ikke betaler via pbs.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen spørgsmål i 10 dage!?! ;-)
Det virker bare, det der Windows Phone! :-) |
|
/zemo/
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Hahahahahaha - jeg har faktisk ikke taget telefonen i brug endnu, da jeg gerne vil flytte mit nummer over til Lebara. Købte den hos Call Me og tænkte ikke på at forsøge at få mit nummer flyttet til Call Me og så kunne jeg efter 6 måneder flytte til Lebara.... Jeg har dog haft den med på weekend tur her i weekenden for at prøve den lidt med simkortet fra Call Me - men mere om det en anden gang, så hold øje med dette underforum.
|
|
Thorvald. |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Thorvald. Få dog skiftet det nummer over til Callme. Det er da helt skørt ikke at bruge det abonnement du betaler for ;-). Er det M1 du har? Callme kan få det flyttet over fra dag til dag. Husk IKKE at opsige abonnementet hos M1, så forsvinder dit nummer.
|
|
/zemo/
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ligemeget - jeg er ved at få flyttet det over til Lebara, pr. 1. juli. Ja, det var lidt uigennemtænkt ikke at flytte nummeret til Call Me først. Men det var fordi på det tidspunkt, troede jeg ikke at jeg kunne flytte nummeret over til et hvilket som helst mobilselskab, på baggrund af tidligere erfaringer. Men jeg kan forstå at nummerflytning nu er "givet fri".
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |