|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Det gør jeg helt sikkert
![]() |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Jeg kan da lige lægge ud med at fortælle at jeg nu har opdateret FW på Synology, installeret DS audio på ipod touch, fiflet lidt med mediamonkey og har fundet ud af hvordan det hele fungerer.
Så nu skal jeg bare lige have flyttet resten af den musik jeg har ligget i mappen 'Musik' til den mappe der blev oprettet i forbindelse med FW opdateringen. Men det klarer Mediamonkey jo også så glimrende. Med det i mente hælder jeg ret meget til en iradio, men jeg bruger lige weekenden på at læse lidt om de andre forslag. Stay tuned ![]() ![]() |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Jeg syntes Iradion er et godt bud. Hos mig har den kørt 100% stabil, jeg syntes også at betjeningen er til at leve med. Hvis man bruger Twonky mendiaserver og menusystemet i denne er sat til avanceret, er det også OK at lede efter et bestemt stykke musik (medmindre man søger efter en bestemt folder). Sammenlinget med MusicPal'en som jeg også har en af, vinder Iradioen også på betjening, lydkvalitet og det at den i det mindste har en fjernbetjening.
// jm
|
|
![]() |
|
![]() |
Det blev en iradio - jeg har nu haft den i et par dage og det kører super. Menuen er fin at finde rundt i, ikke alt for langsom til min smag og lyden er også ok. Jeg er meget tilfreds
![]() Tak til alle for input og svar. ![]() |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Husk at opdatere iradio'n med den seneste beta- firmware version.....da der gennem det sidste år er kommet en del forbedringer / fixes. Du kan finde dem her: http://ftp.terratec.de/HomeEntertainment/
|
|
![]() |
|
![]() |
Er gjort
![]() |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
S@ndman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Jeg har en Noxon iRadio og en Synology 106j NAS og er egentlig godt tilfreds. Men opdatede min NAS i går og nu kan jeg lige pludselig ikke finde min musik. Eller dvs. jeg kan godt finde noget af den, men den finder ikke alt i min folder - hvad kan det skyldes og hvordan afhjælpes det? MvhJimmy
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Du må lige præcisere... bruger du Twonky som mediaserver eller...?
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
S@ndman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Jeg bruger ikke noget software, kun ren NAS og Noxon...
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...så Synology har en indbygget mediaserver...? Den kender jeg ikke... de fleste bruger Twonky ift. UPnP-klienter som Noxon. Tjek din NAS-manual - det må stå noget om mediaserveren, og hvordan du tilgår den.
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Fulgte der ikke en Twonky-licens med, da du købte din Noxon, S@ndman?
Den er på listen over understøttede NAS'er: http://www.twonkyforum.com/unsupported/4.4.18/ Med Twonky har du mange muligheder for at tilpasse din visning af din egen musik. Ellers skyldes problemet nok, at din opdatering af NAS'en lavede rod i den indbyggede medieservers indeksering af din musik. Du må ind i opsætningen af din medieserver på NAS'en og se, hvordan den forsøger at finde din musik - og hvor ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Kender ikke lige umiddelbart til en Twonky-licens....skal den installeres på min NAS eller hvordan? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |