|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Til min Noxon2 Audio sidder der en lille label med licens nummer på CD coveret.
Har ikke prøvet på at indstallere på NAS, kun PC
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Der fulgte i hvert fald en licens med min Noxon2audio [Edit: Ja, det fik Jørgen jo lige skrevet lidt hurtigere end mig
![]() Den kan installeres på din NAS via din pc. Helt aktuelt skal du forsøge at gå ind i webinterfacet til din NAS og se efter, hvilke muligheder du har for at konfigurere den medieserver, som er indbygget i din NAS. Så kan du altid lede efter din licens... Venligst Søren Redigeret af Breddam - 19-Januar-2010 kl. 10:41 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Venligst Søren |
|
![]() |
|
S@ndman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Den er understøttet....nu har jeg et tillægsspørgsmål...
Hvis jeg installeret det på min pc, kræver det så at pc'en er tændt eller? |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det vil jo nok blive svært at bruge noget der er slukket for. :)
Twonky skal installeres på din NAS.
|
|
![]() |
|
S@ndman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Præcis....men er ikke interesseret i at have en pc tændt hele tiden....
Nogen der har erfaring med at installere Twonky på en Synology NAS? Skal man tage backup inden af data eller? |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Nu kender jeg ikke Synology, men det burde ligge i web-delen.
Prøv at se godt efter om der er noget med Plugins eller lign..
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Der må være adskillige brugere herinde, som har installeret Twonky på en Synology NAS. Jeg har gjort det på andre NAS'er, og det var ret enkelt. Nøjagtig opskrift på, hvordan det gøres, finder du helt sikkert i Synologys brugerforum: http://forum.synology.com/enu/
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er meget nemt at installere på en Synology.
Spørgsmålet er, om du ikke vil forsøge at rette op på din nuværende medieserver. Twonky er nemlig ikke gratis, så du skal overveje, om du vil betale for en ny server, hvis problemet bare kunne løses med at reparere din egen server. Ellers er det nemt nok at installere eller opgradere:
Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder super - vil starte med at se om jeg ikke kan køre uden Twonky....skal nok lige vende tilbage senere om det virker eller....
Kan man i øvrigt bruge Synology NAS som medieserver, med det mener jeg om man kan afspille film der ligger på den som iso eller? |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal nok kun regne med at den fungerer som lager. Om den kan levere data hurtigt nok til at kunne servicere en medieafspiller som streamer HD-materiale, kan jeg ikke svare på.
Forskellen på det, din medieserver eller en Twonky gør, er, at en 'rigtig' medieserver afvikler mediefilen, hvorfor din iRadio egentlig bare er en fjernstyring af serveren, mens en PopcornHour eller Tvix eller lignende faktisk henter dine filer på et lager som progressivt download. Her er det medieafspilleren, der så at sige 'gør arbejdet'. Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet http://www.synology.com/enu/products/features/DLNA.php - men her er min 106j ikke repræsenteret....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |