|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() Sendt: 30-April-2010 kl. 12:57 |
I min verden er det en borgerpligt at rådgive vedkommende sagligt og konstruktivt omkring billedkvalitet,teknologi og features . Og det er mig ubegribeligt at nogle brugere synes at manden skal tage skyklapper på i den LCD tråd han tilfældigvis er havnet i . Jeg har respekt for at man ikke skal tæppebombe en LCD tråd fra feks Pipper med plasma snak, - men hans udgangspunkt er unægtelig også anderledes.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
J_A ![]() -- ![]() Oprettet: 27-April-2010 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Et borgerligt råd er eksempelvis at læse pippers udmærkede indlæg, nu vi er her under LCD fanebladet
![]() http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80069&title=erfering-med-sony-hx700 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja men hvad kan man lige bruge det til
ingen ulemper stort set og alt er bedre end G20.
har godt nok ikke set en HX700, men tror nu ikke lige alle har samme mening. det eneste jeg kan bruge den til, er at pipper er super glad for sin sony HX700 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
@xcardman
Hvis du gider at læse mine erferinger færdig vil du opdage at der er minusser neders, men du opgav vel inden da du opdagede at det er en rigtig godt LCD skærm. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
og det er fint du er glad for din skærm.
Men igen er det jo ikke alle som har sammeholdning. Men en HX700 må godt nok være et fremskidt i forhold til en z5500 fra 2009. |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
Jeg ved ikke om den er et skridt frem ift 2009.
Jeg kan kun sige at det er det bedste tv jeg har haft indtil nu. Jeg har haft : Panasonic PX70 (rigtig godt tv) X10 (dårlig), G20 Dårlig SD behandling. Derfor solgte jeg det. Du skriver at du ikke kan bruge mine erferinger til noget, hvilket er 100 % iorden. Jeg har det bare sådan at jeg meget gerne vil høre om andres erferinger med netop det tv jeg står og skal købe. Det er trods alt dem der har netop dette og ikke andre som "bare" har læst en test af det herinde. |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg vil give pipper ret, HX700 er et rigtig godt tv, en af mine venner har det og jeg må sige, at det nok er det bedste LCD til dato jeg har set. Og når man ser film på det, så tænker man ikke, at det er et LCD man kigger på, hvilket man ellers gør på mange andre LCD skærme.
|
|
![]() |
|
![]() |
det er da kun godt sony levere et super tv, det har vi manglet Men det er bare svært og vudere ud fra det du har skrevet og hvis man ingen ting ved om tv. du har jo netop haft begge tv hjemme i din stue, men det er dine øjne som vudere jeg synes jo også mit px80 var dårligt, men der var bare ikke rigtig noget alternativ på det tidspunkt. den eneste grund til jeg har et købt et pio er billedekvalteten og hvis panasonic skal slå den i år. skal de godt nok have forbedret mange ting i forhold til G20 på deres v20. Personligt jeg synes det er utroligt, vi ikke er kommet længere i 2010 Jeg vil nemlig have et tv som ikke påvirker mit billede(kildemateriale). derfor mit valg af tv Redigeret af xcardman - 30-April-2010 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
![]() |
For en gang skyld er vi enige
![]() |
|
![]() |
|
J_A ![]() -- ![]() Oprettet: 27-April-2010 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Personligt jeg synes det er utroligt, vi ikke er kommet længere i 2010
Jeg synes vi er kommet rigtig langt på LCD i 2010, især med UV2 der rykker LCD det sidste hak op. Som den glade ejer af en 50PV600 plasma er jeg fuldt tilfreds, bortset fra genskin problematikken. Så jeg kun TV om aftenen var der ingen grund til at udskifte ( måske bortset fra til en 21:9 ). Men alle fremtidige nykøb er hos mig LCD indtil andet kommer på banen. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Spørgsmålet går mere på om det nu også er så kikset og utilstedeligt, at blande sig i en LCD tråd med plasma råd, når/hvis trådstarter tydeligvis ikke har den store indsigt i markedet . . ? |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |