|
Når jeg vinder Panasonic ZT60... |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det typiske snyd i konkurrencer handler om at skaffe sig flere lodder, end det ene per dag man er berettiget til. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kender godt følelsen. Det er samme følelse af fortvivlelse jeg får når jeg sidder i min luksuriøse bil og kan se, at mine nye sko på ingen måde matcher det lækre bløde interiør Vil lidelserne da ingen ende tage? |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kontrollerer man dette? Bare IP. For at da vist deltaget en dag eller to fra mine forældre og tror da også min far har deltaget i konkurrencen.
|
||
Denraretiger
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej IP adresse kan de ikke bruge, men håber da ikke det skal kontrolleres manuelt.. hvilket nok er nødvendigt når man tænker på de forskellige muligheder der har været for snyd.
|
||
Pittens
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes det er super der bliver taget højde for snyd, så venter jeg gerne med udtrækningen. Det ville sku da være røv ærgeligt at en svindler der har oprettet 60 mail adresser render med det fine møbel.
|
||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det ville sgu være ærgerligt. Men jeg har lige et spørgsmål...
Hvis man er to på samme adresse, som hver for sig deltager med hver sin mail adresse, men svarer fra samme computer, bliver det så betegnet som snyd? Bare en tanke. |
||
|
||
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor ikke bare lave trækningen og så efterfølgende kontrollere om den udtrukne har snydt inden i offentliggører navnet? Så slipper i for at bruge tid på at kontrollere alle dem der ikke er udtrukket.
|
||
Grymok
Super bruger Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Definerer snyd; at man har udfyldt og sendt lod ind på email, men glemt at krydse svar af, for derefter at sende ny ind med et svar?. Har jeg gjort en gang eller to :S.(Dumme google chrome, der fjerne flueben ved autoudfyld).
#0 Jeg henter gerne tvet, har 30 km. Vil også gerne byt mit pana s3042" for zt60? ;) |
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil jeg også gerne vide. Både min kæreste og jeg har deltaget dagligt, men vi er ikke så luksuriøse, så vi har hver vores bærbare.... derfor er der dagligt sendt 2 svar afsted fra den samme pc.... og sjovt nok med samme adresse skrevet på |
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg også lavet en enkelt gang tror jeg... er det snyd?
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
Vi kan godt gennemskue at et tomt svar, efterfulgt af en besvarelse, blot var en fejl. Der er heller ingen regler mod at flere i en husstand kan deltage i konkurrencen, så ville det have stået i betingelserne. Men derudover ønsker jeg ikke at komme ind på hvordan vi tjekker for eventuel snyd /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
Vi regner med at annoncere vinderen på søndag. Med mindre han/hun ikke svarer på mail eller telefon, så vil vi være nødt til at afvente svar først. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |