|
NRK1HD på Yousee - Optagelse virker ikke |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
DJ_klein ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har samme problem med optagelse af TV3. Har også Yousee fuldpakke, har også prøvet at pause-live tv, det vil den heller ikke. Ser frem til at høre om Yousee kan finde en løsning.
|
|||
![]() |
|||
PeterJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2013 Status: Offline Point: 20 |
||
|
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Har du tilfældigvis kort/kort-læser i din 940 og ingen kort/kortlæser i din 820 ? |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
PeterJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2013 Status: Offline Point: 20 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Jeg har lige prøvet, at sætte kort i min 720. Den kunne dekode de kanaler jeg har abn. på. Men kunne stadig ikke optage.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
||
DrageMester: Jeg har et tvillingekort/Strong CA-modul købt af YouSee i både 820 og 940. I øvrigt: 820'eren er købt i et Panasonic Center med dansk betjeningsvejledning. Så selvom recorderen er den tyske model, er den tilpasset det danske(nordiske) marked, og skal kunne optage alle YouSee kanaler, jeg har adgang til. 940'eren er den 100 % tyske model. Jeg har i går lørdag modtaget yderligere tvillingekort/Strong CA-modul købt af YouSee, så jeg nu kan sætte 2 stk. i hver recorder. Når det er gjort, vil jeg i løbet af et par dage lave nogle testoptagelser på begge maskiner og melde tilbage. Skriv gerne en opdateret liste over hvilke kanaler, der ikke kan optages (udover NRK HD. Er det også TV3 HD og ?) PS: Antenneanlægget er ikke problemet. |
|||
Doo Wop
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||
Her er det TV 3 HD som ikke kan optages. Har ikke testet NRK.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
DJ_klein ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
||
Min 820-model er også uden kort, har som nævnt problemet på TV3 HD, og har lige testet på NRK, med samme resultat. Den seneste vellykkede optagelse fra TV3 HD er fra d. 28/10. Jeg håber meget at YouSee kan løse problemet.
|
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Jeg har en optagelse fra NRK1HD d. søndag 2. november, mens optagelse fejlede onsdag 5. november, så der er gået noget galt derimellem. |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Mon at problemet ligger hos udbyderen.? Problemet er koncentreret omkring Panasonic maskinerne, det leder ikke lige hen til et udbyder problem..? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har haft optaget lidt fra TV3 på mit Panasonic TV. Og det er gået fint med at optage, men jeg kan ikke spole i det. Og det kan jeg godt, med tidligere optagelser. Det hele er altså lidt underligt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |