|
NRK1HD på Yousee - Optagelse virker ikke |
Besvar | Side <1 5678> |
Forfatter | |
kiuls
Bruger Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det samme problem - den står til at optage nu, men tælleren bliver stående på 0.00 og det røde optager markering blinker bare .....
Det er ikke et problem jeg har haft før og jeg har optaget meget fra Comedy Central så noget må være blevet ændret - håber YouSee får løst det hurtigt da det jo ikke er til at leve med ... /Kim PS: Jeg optager også på en Panasonic optager (DMR-BCT 730)
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker heller ikke her. 720.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
For mig har det fungeret med at optage ComeHD (Comedy Central) i går aftes og her til morgen. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
kiuls
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har også opdaget idag at det virker igen - det virkede ikke i weekenden, så noget må være sket ....
/Kim
|
|
erik_m
Bruger Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
erik_m
Bruger Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej flemming
Har du mulighed for at videresende svaret fra yousee fra dengang - jeg har problemet med dem nu og de har vist ikke helt check på egen historik. jeg vil gerne snart kunne optage tv2 m.fl. igen vh erik marcussen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik bare dette svar: Jeg kan ikke lige finde det på facebook. Hej Flemming viderebringe information om, at fejlen skulle være rettet, på Recordere.
Venlig hilsen |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til oplysning har jeg ikke nogen problemer med at optage fra TV2 i dag og heller ikke i går.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
PeterJensen
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2013 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv oplevet problemerne som beskrevet tidligere i denne tråd (og http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132153&PID=1401026). I går og i dag har jeg ikke haft problemerne med TV2 HD. Kan det mon have noget med geografien at gøre. Jeg bor på Københavns vestegn og har YouSee fuldpakke.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også Yousee, med en Pana 720, ingen problemer på Vestegnen (Taastrup).
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
DrageMester
Funktioner
Tak(0)
|
...og så er den gal med at optage fra Comedy Central (ComeHD) igen igen her til aften.
|
|
|
|
kiuls
Funktioner
Tak(0)
|
Tja, så er den gal igen med CC - kan ikke optage på min Panasonic BCT730. Det er tilsyneladende et problem som kommer og går og ingen har indtil nu fundet en forklaring.
Det er rimeligt irriterende, da man aldrig ved hvornår det sker - kunne være rart med en forklaring fra YouSee... /Kim
|
|
Besvar | Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |