recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NRK1HD på Yousee - Optagelse virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NRK1HD på Yousee - Optagelse virker ikke

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:29
Jeg har det samme problem - den står til at optage nu, men tælleren bliver stående på 0.00 og det røde optager markering blinker bare .....

Det er ikke et problem jeg har haft før og jeg har optaget meget fra Comedy Central så noget må være blevet ændret - håber YouSee får løst det hurtigt da det jo ikke er til at leve med ...

/Kim

PS: Jeg optager også på en Panasonic optager  (DMR-BCT 730)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2015 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Lige nu har jeg fået samme problem på ComeHD (Comedy Central) med at jeg ikke kan optage på min Panasonic recorder. Problemet er opstået i dag, da det virkede i morges ved 6-tiden.

Er der andre som har fået samme problem igen?
Virker heller ikke her. 720.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Lige nu har jeg fået samme problem på ComeHD (Comedy Central) med at jeg ikke kan optage på min Panasonic recorder. Problemet er opstået i dag, da det virkede i morges ved 6-tiden.

For mig har det fungeret med at optage ComeHD (Comedy Central) i går aftes og her til morgen.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 21:17
Ja, jeg har også opdaget idag at det virker igen - det virkede ikke i weekenden, så noget må være sket ....

/Kim
Til top
erik_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erik_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har lige fået dette svar fra Yousee. Og jeg har lige prøvet canal 9 og TV3. Og det virker søreme.Big smile
Edit: Og NRK HD virker også hos mig.

Hej Flemming

Dette blev meldt videre i går aftes og fejlen skulle nu være rettet.

Kan jeg få dig til at teste om det virker? Hvis du har lyst og mulighed for det, må du godt viderebringe information om, at fejlen skulle være rettet, på Recordere. 

Venlig hilsen

Til top
erik_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erik_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 14:50
Hej flemming
Har du mulighed for at videresende svaret fra yousee fra dengang - jeg har problemet med dem nu og de har vist ikke helt check på egen historik. jeg vil gerne snart kunne optage tv2 m.fl. igen

vh erik marcussen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af erik_m erik_m skrev:

Hej flemming
Har du mulighed for at videresende svaret fra yousee fra dengang - jeg har problemet med dem nu og de har vist ikke helt check på egen historik. jeg vil gerne snart kunne optage tv2 m.fl. igen

vh erik marcussen

Jeg fik bare dette svar: Jeg kan ikke lige finde det på facebook.

Hej Flemming 

Dette blev meldt videre i går aftes og fejlen skulle nu være rettet. 

Kan jeg få dig til at teste om det virker? Hvis du har lyst og mulighed for det, må du godt

viderebringe information om, at fejlen skulle være rettet, på Recordere. 

Venlig hilsen

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 15:54
Til oplysning har jeg ikke nogen problemer med at optage fra TV2 i dag og heller ikke i går.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
PeterJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2013
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 16:38
Jeg har selv oplevet problemerne som beskrevet tidligere i denne tråd (og http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132153&PID=1401026). I går og i dag har jeg ikke haft problemerne med TV2 HD. Kan det mon have noget med geografien at gøre. Jeg bor på Københavns vestegn og har YouSee fuldpakke.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af PeterJensen PeterJensen skrev:

Jeg har selv oplevet problemerne som beskrevet tidligere i denne tråd (og http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132153&PID=1401026). I går og i dag har jeg ikke haft problemerne med TV2 HD. Kan det mon have noget med geografien at gøre. Jeg bor på Københavns vestegn og har YouSee fuldpakke.
Jeg har også Yousee, med en Pana 720, ingen problemer på Vestegnen (Taastrup).
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 23:44
...og så er den gal med at optage fra Comedy Central (ComeHD) igen igen her til aften.
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 14:20
Tja, så er den gal igen med CC - kan ikke optage på min Panasonic BCT730. Det er tilsyneladende et problem som kommer og går og ingen har indtil nu fundet en forklaring.

Det er rimeligt irriterende, da man aldrig ved hvornår det sker - kunne være rart med en forklaring fra YouSee...   Angry 

/Kim
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu