|
Ønskes: Stationær til gaming. |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, hvis man er til "gejl" og en 4 år gammel processor. For 1000 kroner mere får man en spritny computer med 2 års garanti, som er cirka 20% kraftigere rent processormæssigt og som er samlet og testet af professionelle. https://www.mm-vision.dk/visiongaming/vision-game-VG-pc Klaus |
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Mht cs go og "kun" 50-60 fps så kører det ok.
Vil dog sige at det kan altså mærkes når du kommer op i fps det er noget mere lækkert og syntes at musen reagerer noget hurtigere og mere præcist. Så ville gå efter en der kan trække 140 fps mindst. Min oplevelse er jo kraftigere cpu jo flere fps får du i cs go. Har i huset. I5 6400 gtx 970 ca 150 fps I7 4790 gtx 970 ca 250 fps I7 6700k gtx 1070 står ca på 300 fps konstant da fps Max er sat til 300. Som en også har skrevet så er SSD også rigtig lækkert når steam og cs go er installeret derpå da loadtider af Maps bliver væsentligt reduceret. Redigeret af jan203 - 11-April-2018 kl. 16:55 |
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
||
1300kr mere ja. Men som jeg startet med at skrive så er det jo ikke nemt når man ikke har et prisleje. Dit bud ser dog også rigtig fint ud. Men med dit bud i minde kunne man sikkert presse ham i den annonce jeg fandt noget længere ned. Tvivler jeg på du kan hos forhandleren. Har han pengene til den du foreslår ville jeg dog nok også gå efter sådan en. |
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
||
http://topdata.dk/product.asp?product=10938
Nyeste kvalitets komponenter, lækkert design, spiller alt. Nyeste Coffeelake i5-8400 4ghz 6-core CPU, GTX1060-3GB Grafik, 8gb ram, Hurtig 240gb m2.ssd , Asus Z-370p bundkort, Corsair 80+ 550w PSU, Fractal Define-s kabinet (super kvalitet). 6..999,- Du kan nærmest ikke bygge den billigere selv med de samme komponenter. Samles med proffesionel kabelføring osv. Købte min seneste gaming rig der og kan kun anbefale det. Redigeret af spawn - 11-April-2018 kl. 18:01 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19564 |
||
Jeg får en pris frem på 6995 kroner, gør du ikke det? Klaus |
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
||
Vi er slet ikke uenige, jeg er også selvbygger og ville også foretrække at håndplukke mine komponenter efter mit behov. Men det var det prismæssigt bedste tilbud jeg lige aktuelt kunne finde til spørger på en samlet PC med GTX1060 så også mange ANDRE spil ville kunne spilles fornuftigt på maskinen (brugeren stopper jo næppe med de 3 nævnte spil). Som sådan betragtet er det et godt/anbefaleligt tilbud på et færdigt/samlet system, såfremt vi ikke kan overbevise spørger om selvbyg eller f.eks. CSELL's tyske computer eller Spawn's 1000 kr dyrere med SSD (som jeg også selv ville anbefale, hvis spørger er parat til at give 1000 kr mere). Sålænge det er de spil der er tale om og ikke f.eks. Destiny 2, så klarer han sig jo nok uden SSD - selv om vi er enige om at en gaming computer rettelig bør have SSD, så er grafikkortet forsat den vigtigste komponent i forhold til spil generelt og bredt betragtet - selv om man så skal vente længere på at de loader uden SSD. Nå, jeg vil gå fra dette indrømmet lidt fremmede territorium tilbage og pakke min Vive Pro der lige er kommet med pakkeposten op og tilslutte den det Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti 11GB der sidder i mit selvbyggede I7 baserede system der så absolut ikke kunne mangle sin Samsung Pro M.2 SSD ![]() Redigeret af TBC1 - 11-April-2018 kl. 18:34 |
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
||
Takker indtil videre for alle forslagene.
Jeg har lige spurgt min søn hvad den må koste. Ca. 6000 kr for pc'en. Han vil helst undgå at købe brugt da man kan være uheldig at den ikke virker som den skal. |
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
||
Redigeret af pipper - 11-April-2018 kl. 18:54 |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
||
Ikke brugt, MEN....
Hvad med refurbished, købt hos den lokale computerbiks. Så bør der vel ikke være nogen tvivl om, at det ikke virker.
![]() |
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Jeg har lovet at hjælpe min den store Knight med en gamer PC. Prøv at se på dette link. ved godt at det er grund udgaven og den skal tilpasses. Men det svar jeg søger, kan han få noget bedre/ og evt. mere performes til færre penge ![]() Spillermaskiner er jeg sgu ikke så meget indsigt i. ![]() Redigeret af Potter - 11-April-2018 kl. 19:23 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
||
Hej Potter. Jeg håber at det er i orden at jeg låner denne tråd til at svare dig. Vi venter alle på næste generatin af nVidea nye hurtigere Grafikkort. De vil blive lavet i en mindre og derfor billigere process node. Jeg forventer at de kommer til sommer. Hvis det var mig ville jeg gøre alt for at udskyde anskaffelsen så at han kan få et af de nye grafikkort i den. Hvis i vil vide mere kan i prøve at google GTX 2080. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-April-2018 kl. 19:52 |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
CPUén er efter min mening ikke de penge værd. Gå efter en 6 core model.
8GB RAM er også at spare hvor man ikke burde. Men 8GB kan da køre. Kabinettet er da okay, men hvorfor så dyrt et monster. Hvis man skal imponere, så mangler det i øvrigt et vindue og en masse gejl inde i ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |